اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان ‌شرقی

اختیار توزیع اعتبارات هزینه‌ای به معاونت برنامه‌ریزی استانداری تفویض شد

با موافقت اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان‌‌شرقی؛ اختیار توزیع اعتبارات هزینه‌ای استان به معاونت برنامه‌ریزی استانداری تفویض شد.

اختیار توزیع اعتبارات هزینه‌ای به معاونت برنامه‌ریزی استانداری تفویض شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان‌شرقی در سال 92 بعدازظهر امروز با حضور اعضای این شورا و به ریاست استاندار برگزار شد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص وضعیت اعتبارات هزینه‌ای استان در سال 92، اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تفویض اختیار توزیع این اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی استان به معاونت برنامه‌ریزی استانداری موافقت کردند.

در این جلسه همچنین 41 مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان و 9 مورد از مصوبات کارگروه تخصصی میراث فرهنگی و گردشگری استان به تصویب رسید.

اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین با برگزاری جشنواره استانی عفاف و حجاب و همایش ملی بهداشت محیط در تبریز موافقت کردند.

واگذاری اعتبارات مساجد و کانون‌های فرهنگی مذهبی به اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و واگذاری زمین متعلق به آموزش و پرورش به سپاه عاشورا به منظور احداث مجموعه آموزشی از دیگر مصوبات سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بود.

در این جلسه نمایندگان شبستر و ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان عضو ناظر حضور داشتند.

‌احمد علیرضا‌بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی در این جلسه با تبریک عید فطر و قدردانی از ابراز لطف مدیران استان در خصوص دریافت نشان سازندگی، گفت: این نشان، افتخاری بود که نصیب مجموعه مدیران و کارگزاران استان شد و بنده به نیابت از همه تلاشگران استان، مفتخر به دریافت آن شدم.

انتهای پیام/60001/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول