اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر بیان کرد

توجه به عدالت، سرلوحه توزیع اعتبارات

استاندار بوشهر گفت: در توزیع اعتبارات که تا چند روز آینده شروع می‌شود عدالت سرلوحه کار مسئولان قرار دارد.

توجه به عدالت، سرلوحه توزیع اعتبارات

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند، ظهر امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار کرد: مجموعه مدیریتی استان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا خدمات رسانی به مردم مطلوب‌تر و بهتر انجام شود.

وی تامین مطالبات و حل مشکلات مردم را از اولویت‌های برنامه امسال دانست و تصریح کرد: مدیران استان بوشهر با درایت و برنامه‌ریزی کارشناسانه و با تلاش و فعالیت شبانه روزی و با توزیع عادلانه اعتبارات خود را برای خدمات رسانی مطلوب‌تر آماده می‌کنند.

استاندار بوشهر وحدت، همدلی، صفا و صمیمیت با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه با نگاهی به افق آینده همراه با توسعه و پیشرفت را از برنامه‌های امسال دانست و گفت: امسال در طرح‌های عمرانی سعی می‌شود با توزیع بهینه اعتبارات و با رعایت توزیع عدالت به مناطق محروم توجه ویژه شود.

حسنوند با بیان اینکه در توزیع بودجه سعی شده است متناسب با برنامه چشم‌انداز توسعه و افق آینده توجه شود گفت: بهسازی روستاهای مناطق محروم واجرای طرح‌های عمران شهری درشهرهای غیر برخوردار از جمله اولویت‌های امسال در روستاها و شهرهاست که در توزیع اعتبارات که تا چند روز آینده شروع می‌شود لحاظ شده است.

وی توجه به طرح‌های زیربنایی و توزیع عادلانه اعتبارات در حوزه برنامه‌ریزی، طرح‌های زیربنایی فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی و برخی مسائل تربیتی را در حوزه معاونت سیاسی امنیتی، و برگزاری کارهای بزرگ در حوزه عمران شهری و روستایی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در چهار حوزه معاونت استانداری با برنامه ریزی مشخص و معین امسال قدم‌های موثری برداشته خواهد شد که امیداوارم شاهد تحول عظیمی در این بخش‌ها در استان باشیم.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول