اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی خبر داد

افتتاح 43 پروژه عمرانی با 358 میلیارد ریال اعتبار در دشتی

معاون برنامه ریزی فرمانداری دشتی از افتتاح 43 پروژه عمرانی در دشتی با اعتبار بالغ بر 358 میلیارد ریال خبر داد.

افتتاح 43 پروژه عمرانی با 358 میلیارد ریال اعتبار در دشتی

علی زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: در هفته دولت امسال در شهرستان دشتی 43 پروژه عمرانی با اعتبار 358 میلیارد و 462 میلیون ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری دشتی افزود: بر این اساس 26 پروژه با اعتبار 211 میلیارد و 617 میلیون ریال افتتاح و عملیات اجرایی 17 پروژه عمرانی با اعتبار 146 میلیارد و 765 میلیون ریال آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در این هفته 9 پروژه عمرانی با اعتبار 118 میلیارد و 838 میلیون ریال مربوط به برق افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود.

زارعی خاطرنشان کرد: در بخش بهداشت نیز یک پروژه افتتاح و 10 پروژه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که در مجموع 14 میلیارد و 450 میلیون ریال هزینه در برخواهد داشت.

وی اضافه کرد: ساماندهی گلزار شهدای لاور شرقی یکی از پروژه‌هایی است که با اعتبار 600 میلیون ریال در این هفته افتتاح می‌شود.

زارعی یادآورشد: در بخش کشاورزی یک پروژه آبیاری ریلی در روستای بنیاد بخش کاکی است که با هزینه 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پروژه‌های راه و شهرسازی در دشتی گفت: توسط راه و شهرسازی دو پروژه در هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه تاکنون 107 میلیارد و 500 میلیون ریال در پروژه مسکن مهر خورموج هزینه شده است، افزود: از مجموع 430 واحد پروژه مسکن مهر در شهر خورموج تاکنون 86 واحد آن به متقاضیان تحویل داده شده است و  172 واحد آن نیز در هفته دولت به متقاضیان تحویل خواهد شد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی بهسازی و تعریض محور بادوله به کاکی با اعتبار 36 میلیارد و 100 میلیون ریال آغاز و ابنیه فنی محور شنبه، باغان و کردلان نیز با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال بازسازی می‌شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری دشتی به بخش گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی در شهرستان اشاره کرد و افزود: یک پروژه با اعتبار 600 میلیون ریال افتتاح و برای بعضی از صنایع و واحدهای تولید نیز با اعتبار 30 میلیارد ریال عملیات آن آغاز می‌شود.

وی به عمران شهری اشاره کرد و گفت: در شهرهای خورموج، شنبه و کاکی شش پروژه افتتاح و سه پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود که در مجموع 21 میلیارد و 730 میلیون ریال هزینه در برخواهد داشت.

زارعی ادامه داد: در بخش ورزش نیز دو پروژه در نظر گرفته شده است که این پروژه‌ها با اعتبار 12 میلیارد و 900 میلیون ریال به بهره برداری می‌رسند.

وی به بخش آموزش اشاره کرد و افزود: سه پروژه عمرانی در بخش آموزش با اعتبار دو میلیارد و 629 میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/66001/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول