اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار آذربایجان غربی:

43 پروژه عمرانی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

مشاور استاندار آذربایجان غربی از افتتاح 43 پروژه بزرگ، با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

43 پروژه عمرانی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

مجتبی فوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک ایام هفته دولت، اظهار داشت: امید داریم چنین ایامی سبب دقت و توجه بیش‌تر در اجرای بهتر امور شوند و سبب دوری از سستی و رخوت شده و تلاش شود تا با شادابی و پویایی بیش‌تر در راستای تحقق اهداف عالیه نظام حرکت شود.

وی از وجود پروژه‌های متعدد قابل افتتاح در هفته دولت خبر داد و افزود: بخشی از این پروژه‌ها در قالب پروژه‌های بزرگ مطرح هستند که با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان، آماده بهره‌برداری شده‌اند.

فوقی تصریح کرد: البته تمام پروژه‌ها در راستای رشد و توسعه بیش‌تر استان بوده و در پیشرفت آن دخیل هستند.

وی از وجود 43 پروژه بزرگ قابل افتتاح در استان همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: از این پروژه‌ها 9 مورد در ارومیه، پنج مورد در بوکان، چهار مورد در هر یک از شهرستان‌های خوی، مهاباد و میاندوآب، سه مورد در پیرانشهر و نقده و در اشنویه، پلدشت، تکاب، شاهین‌دژ و چالدران هر کدام دو پروژه بوده که در این میان چایپاره نیز دارای یک پروژه بزرگ قابل افتتاح در هفته دولت است.

مشاور استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: این پروژه‌ها در قالب پروژه‌های متعدد شهری و روستائی در مناطق مختلف استان توزیع شده‌اند.

فوقی ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد برخی دستگاه‌های دولتی استان، تصریح کرد: پیرو پاسخ به نامه‌ای که به تمام دستگاه‌های دولتی استان ابلاغ شده بود، برخی از ادارات و سازمان‌های بزرگ، از عدم وجود پروژ‌ه‌های قابل افتتاح در هفته دولت خبر دادند که در این میان سازمان حفاظت محیط زیست یکی از همین دستگاه‌ها است که با وجود مشکلات عدیده زیست محیطی در استان، طرح یا پروژه قابل افتتاحی به استانداری ارائه نداده است.

وی در مقابل از اقدام ویژه بانک کشاورزی در ارائه تسهیلات به 12 پروژه در قالب احداث سردخانه، پرورش گاو، آبیاری، برق‌رسانی، سیلو و ... ابراز خرسندی کرد.

فوقی تأمین منابع و مدیریت بهینه آن را هنر مدیران دستگاه‌های دولتی عنوان کرد و آن را لازمه پیشبرد اهداف عالیه نظام و پیشرفت کشور دانست.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول