اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت و کارکردهای نظام در مازندران/2

بهره‌برداری از 233 پروژه عمرانی در هفته دولت در مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: هفته دولت 233 پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 183 میلیارد تومان در مازندران افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از 233 پروژه عمرانی در هفته دولت در مازندران

سیدعیسی هاشمی حیدری بعد از ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: هفته دولت بیانگر خدمات‌رسانی دولت به مردم است.

وی با اعلام اینکه در هفته دولت سال جاری 233 پروژه عمرانی دولتی در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: از سوی 19 دستگاه اجرایی، 233 پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 183 میلیارد تومان در شهرهای استان افتتاح می‌شود.

این مسئول ادامه داد: به لحاظ کمی سازمان جهاد کشاورزی استان 67 پروژه، راه و شهرسازی با 34 پروژه، دهیاری‌ها 25 پروژه و شهرداری‌های استان 23 پروژه مقام اول تا چهارم را در بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت به خود اختصاص دادند.

هاشمی یادآور شد: پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری برای حدود 600 نفر شغل ایجاد کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه  مجتمع دخانیات استان با اعتبار 45 میلیارد و 200 میلیون تومانی رتبه نخست را در بحث ریالی پروژه هفته دولت به خود اختصاص داده است، بیان داشت: اداره کل گردشگری با 30.3 میلیارد تومان رتبه دوم، راه و شهرسازی با اعتبار 23 میلیارد تومانی رتبه سوم و شرکت گاز استان نیز با اعتباری بیش از 19 میلیارد تومان رتبه چهارم را در بحث ریالی پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت به خود اختصاص دادند.

معاون عمرانی استاندار مازندران  مهمترین پروژه قابل بهره‌برداری هفته دولت در ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم را مجتمع دخانیات مازندران دانست و افزود: این پروژه در دولت دهم با مشارکت ایران و کشور کرواسی اجرایی شد و بعد از سه سال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/86006/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول