اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجدید میثاق مسئولان ‌زابل با آرمان‌های والای شهدا

فرماندار زابل: هفته دولت تجلی خدمت است/افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی در زابل

همزمان با هفته دولت، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان زابل ‌با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

فرماندار زابل: هفته دولت تجلی خدمت است/افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، همزمان با نخستین روز هفته دولت، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان زابل امروز با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

فرماندار شهرستان زابل در این مراسم با بیان اینکه ‌فرزندان غیور این مرز و بوم‌ با تکیه بر خداوند متعال و گوش به فرمان ولی امرشان حضرت امام خمینی(ره)، هیمنه پوشالی ابرقدرت‌ها را در جنگ تحمیلی درهم شکستند، گفت: ‌رزمندگان ایران اسلامی در ‌هشت سال دفاع مقدس و مقاومت جانانه ‌در مقابل نیروهای مزدور بعثی و اتحاد جهانی ابرقدرت‌ها، درسی بزرگ و فراموش نشدنی به استکبار جهانی و سلطه‌گران دادند.

‌هوشنگ ناظری با بیان اینکه این شهرستان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است، اظهار داشت: مردم این شهرستان با تمام توان در مقابل ‌دشمنان این نظام مقدس ایستاده و با اقتدا به مولا و مقتدای خود امام خامنه‌ای عزیز از هیچ دشمنی هراس ندارند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود هفته دولت را هفته تجلی خدمت بیان کرد و افزود: مسئولان این شهرستان تمام توان خود را برای توسعه و پیشرفت این شهرستان به کار گرفته‌اند.

ناظری با بیان اینکه همزمان با هفته دولت ده‌ها پروژه ‌عمرانی در حوزه‌های مختلف در این شهرستان به ‌بهره‌برداری می‌ر‌سد، این پروژه ها را در حوزه های عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و غیره بیان کرد.

فرماندار زابل در بخش دیگری از سخنان خود ‌اعتبارات خاص شهرستان زابل در سال ‌جاری را 178 میلیارد و 13 میلیون ریال عنو‌ان کرد و گفت: ‌این میزان اعتبار در قالب 15 فصل و 183 پروژه در بخش‎های مختلف به شهرستان اختصاص یافته است.

وی اولویت مدیریت این شهرستان را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و اظهار داشت: ‌پروژه‌های نیمه تمام شهرستان زابل بیشتر در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، آموزش، فرهنگ و هنر، بهداشت و سلامت است ‌که انشالله تا پایان سال جاری اکثر آنها به ‌بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/75004/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول