اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان پارس‌آباد:

45 پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در گرامیداشت هفته دولت و به پاس خدمات دولتمردان 45 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

45 پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در مراسم آغازین روز هفته دولت و افتتاح چندین پروژه عمرانی در پارس‌آباد اظهار داشت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 62 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد تا هموطنانمان در این منطقه بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

وی با اشاره به مقام و منزلت شهدای دولت به ویژه تلاش‌های مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر در اعتلای جایگاه نظام اسلامی تصریح کرد: دشمنان کوردل که قدرت و تحمل پیشرفت‌ها و توسعه حقیقی در کشورمان را نداشتند با حرکت‌های ددمنشانه سعی کردند تا به هر نحوه ممکن به انقلاب و ارزش‌های آن ضربه و لطمه وارد کنند و با به شهادت رساندن مردان نیک سیرتی همچون شهید رجایی و باهنر در صدد توقف گفتمان انقلاب اسلامی و اندیشه متعالی آن برآمدند.

کریمی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با کارشکنی‌های مختلف سعی کرد جمهوری اسلامی ایران را در همان سال‌های نخستین در تنگنا و فشار قرار دهد تا به هر نحوه ممکن ایران اسلامی تضعیف شده و جایگاهش را از دست بدهد اما با درایت و رهبری مدبرانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب و امروز نیز با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب این کشتی پرتلاطم عزتمندانه به مسیر خود ادامه می‌دهد.

این مسئول هفته دولت را فرصتی مناسب و استثنایی برای معرفی دستاوردهای دولت در خدمت‌رسانی بی‌منت به ملت توصیف کرد و ادامه داد: در گرامیداشت هفته دولت مردم باید به کارهای انجام شده واقف بوده و نسبت به تداوم آن امیدوار باشند.

وی در ادامه سخنان خود از واگذاری 500 واحد مسکن مهر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: برای ساخت این واحدهای مسکونی بیش از 12 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار پارس‌آباد از افتتاح ایستگاه پمپاژ ثانویه و 20 کیلومتر کانال ناحیه عمرانی یک پارس‌آباد در گرامیداشت این هفته خبر داد.

کریمی به ساماندهی رودخانه مرزی ارس به طول سه کیلومتر و کانالت‌گذاری و زهکشی ناحیه عمرانی یک و دو اشاره کرد و یادآور شد:‌ فاز اول و دوم گلخانه فیروزآباد در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح 22 پروژه نیرو رسانی، اصلاح و توسعه شبکه برق و همچنین افتتاح سالن ورزشی روستای تکله در گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

این مسئول در ادامه سخنان خود گفت: پروژه‌های گازرسانی و آبرسانی به مناطق روستایی همچنان با سرعت ادامه دارد به طوریکه 100 درصد مناطق شهری پارس‌آباد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

کریمی از گازرسانی به 13 روستا خبر داد و افزود: اهالی 50 روستای این شهرستان از این نعمت خدادادی و موهبت الهی بهره‌مند می‌باشند.

انتهای پیام/62007/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول