اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خبر داد

حمایت شرکت‌های پارس جنوبی از آموزش و پرورش عسلویه

رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: شرکت‌های پارس جنوبی از آموزش و پرورش عسلویه حمایت کنند.

حمایت شرکت‌های پارس جنوبی از آموزش و پرورش عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: تقویت آموزش و پرورش و افزایش امکانات و تجهیزات این نهاد امری مهم برای پیشرفت جامعه است.

وی با تقدیر از حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این نشست افزود: آموزش و پرورش عسلویه در این چند سال پیشرفت قابل توجهی داشته که نشان‌دهنده همت دسته‌جمعی مسئولان است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: با همسویی و همکاری شوراها، دهیاران، شهرداری‌ها و انجمن اولیا و مربیان در پروژه مهر سال قبل مقام اول را در استان کسب کردیم.

احمدی تصریح کرد: دو سال پیاپی است که نیاز ما به معلم در مقطع ابتدایی به صفر رسیده و در حوزه فنی و حرفه‌ای از رتبه 17 به رتبه‌های برتر استان رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اکثر نیروهای ما غیر بومی هستند ما در بحث مسکن فرهنگیان و مجردسراها هنوز با مشکلاتی روبرو هستیم که نیاز به توجه ویژه دارد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه بیان داشت: در دو هفته اول مرداد سازماندهی نیروها رو به اتمام رسیده و ما در یک ماه گذشته هر هفته 3 بازدید مجتمعی در راستای پروژه مهر داشته‌ایم.

احمدی گفت: این اداره قصد دارد در طرح پیشنهادی مهر و مهربانی لیست هر مجتمع را به یک پتروشیمی بدهد تا نیازهای ضروری برای بازگشایی مدارس انجام شود.

وی در پایان ابراز داشت: از شرکت‌های مستقر در منطقه انتظار داریم حمایت و پشتیبانی لازم را از آموزش و پرورش به عمل بیاورند تا به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/2451/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول