اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

دیدار استاندار همدان با خانواده 3 برادر شهید ملایری

استاندار همدان در دیدار با خانواده سه برادر شهید ملایری گفت: پایداری و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا بوده و موفقیت امروز ایران به برکت رشادت‌های شهدا است.

دیدار استاندار همدان با خانواده 3 برادر شهید ملایری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی محمد آزاد استاندار همدان امروز در سفر یک روزه خود به شهرستان ملایر برای افتتاح و بازدید از پروژه‌ها، عصر امروز با خانواده شهیدان مؤمنی دیدار و از این خانواده دلجویی کرد.

در ابتدای این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر با معرفی شهیدان مؤمنی اظهار کرد: شهرستان ملایر هزار و 100 شهید، دو هزار و 786 جانباز و 119 آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده است.

اسماعیل حمزه‌لویی با بیان این که خانواده شهیدان مؤمنی تنها خانواده دارای سه شهید در شهرستان ملایر هستند، افزود: نورعلی مؤمنی و فتحعلی مؤمنی پاسدار شهید و رستگار مؤمنی نیز بسیجی شهید در یک خانواده مذهبی و مؤمن متولد و رشد یافتند و در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل گشتند.

وی ابراز داشت: خانواده شهیدان مؤمنی با بنیاد شهید هیچ ارتباطی ندارند و هر از چندگاهی ما برای عرض احترام خدمت این خانواده معزز شهدا می‌رسیم.

 

همچنین در ادامه رضا مؤمنی برادر شهید با بیان اینکه حضور استاندار در منزل شهیدان مایه خیر و برکت است، گفت: شهید نورعلی مؤمنی در اردیبهشت ماه سال 60 در سر پل ذهاب، شهید فتحعلی مؤمنی در شهریور سال 60 در سر پل ذهاب و شهید رستگار مؤمنی در سال 61 به شهادت رسیدند.

وی بیان داشت: دو برادر مجرد بودند و نورعلی متأهل و دارای دو فرزند که جزء شهدای مفقودالجسد است و هنوز هم فرزندان و همسرش منتظر بازگشت پیکر پاک او هستند.

برادر شهیدان مؤمنی تصریح کرد: پدرم در سال 88 از دنیا رفته و مادرم هنوز در قید حیات است و پدرم چند سال قبل از فوتش مدرسه‌ای را در شهر ملایر به نام شهیدان مؤمنی احداث کرد.

در ادامه این مراسم استاندار همدان با اشاره به اینکه حضور در این مکان مقدس که متعلق به شهداست برای من توفیق بوده، اظهار کرد: امروز سربلندی و پایداری جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است.

علی محمد آزاد گفت: اگر رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا نبود امروز آثاری از جمهوری اسلامی باقی نمانده بود و آثار پایداری شهدا را با الگوگیری سایر کشورها در ایستادگی در برابر دشمنان مشاهده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مردم ایران در طول 34 سال گذشته با مشاهده تحمل و رنج نبود عزیزان خانواده شهدا، همه مسائل و مشکلاتی را که دشمنان در اعمال تحریم‌ها ایجاد کردند، تحمل می‌کنند.

در پایان این مراسم استاندار همدان یک جلد کلام الله مجید را به خانواده شهیدان مؤمنی اهدا کرد.

انتهای پیام/89019/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول