اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آمل خبر داد

تشکیل کارگروه بررسی مسائل رسانه‌ها در آمل

سرپرست فرمانداری آمل از تشکیل کارگروه بررسی مسائل رسانه‌ها در این شهرستان خبر داد.

تشکیل کارگروه بررسی مسائل رسانه‌ها در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی واحدی امشب در دیدار با هیئت‌مدیره انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل با اشاره به اینکه فعالیت خبرنگاران باید برای عامه مردم دارای فایده باشد، اظهار کرد: به عنوان نماینده دولت وظیفه ایجاد همسویی و همدلی را در میان اقشار مختلف مردم بر عهده دارم.

وی با بیان اینکه باید سیاست‌های کلان دولت را براساس منویات رهبری اجرایی کنیم، اظهار داشت: گروه‌های مختلف در عرصه‌ اجتماعی و سیاسی شهرستان باید با یکدیگر در تعامل باشند.

واحدی با تأکید بر اینکه خبرنگاران در اطلاع‌رسانی باید خدا و آموزه‌های دینی را در نظر بگیرند تا به موفقیت برسند، افزود: نقد منصفانه و تجزیه و تحلیل منطقی حق رسانه‌ها است اما خبرنگاران نوشتن مطالب مغرضانه حق شما نیست.

وی با اشاره به اینکه کارگروه رسانه‌ای با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن صنفی خبرنگاران آمل راه‌اندازی می‌شود، اذعان داشت: بکارگیری خرد جمعی در فعالیت‌ها موفقیت را زودتر حاصل می‌کند.

سرپرست فرمانداری آمل با اعلام اینکه پیشنهاد می‌کنم دبیرخانه این کارگروه توسط انجمن صنفی اداره شود، اظهار داشت: بسیاری از مسائل و مشکلات خبرنگاران و رسانه‌ها در شهرستان از این طریق برطرف می‌شود.

نعمت قربانی، رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل نیز در سخنانی با تاکید بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف توسط این انجمن برای اعضای خود تصریح کرد: فعالیت‌های انجمن صنفی در راستای منافع خبرنگاران شهرستان است.

وی با اشاره به تاکید رئیس‌ جمهور بر فعالیت انجمن‌های صنفی افزود: این انجمن‌ها برخواسته از بطن اقشار مختلف است و می‌تواند بازگو کننده و انتقال‌دهنده خواست‌ها و نیازهای گروه‌های مختلف باشد.

قربانی، خواستار حمایت مسئولان استانی و شهرستانی از انجمن‌های صنفی شد.

 انتهای ‌پیام/86011/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول