اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مراسم کلنگ‌زنی مطرح کرد

‌بهره‌برداری 18 ماهه ‌بیمارستان‌ 96 تختخوابی شهرستان گچساران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه بخش‌های تخصصی‌تر بیمارستانی، بدون موازی‌کاری بین بیمارستان‌های در حال ساخت یاسوج و گچساران تقسیم می‌شود، گفت: همه بخش‌های اصلی درمان در بیمارستان جدید گچساران پیش‌بینی شده است.

‌بهره‌برداری 18 ماهه ‌بیمارستان‌ 96 تختخوابی شهرستان گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسام‌الدین نبوی‌زاده  عصر امروز و بعد از کلنگ‌زنی بیمارستان جدید 96 تختخوابی شهرستان گچساران در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت اظهار کرد: امید است در چند سال اخیر، ثمره حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد روزهای بهتری را در زیرساخت‌ها و خدمات نظام بهداشت و درمان به ویژه برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد رقم بزند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: بیمارستانی که امروز در مراسم کلنگ‌زنی آن شرکت کردیم به عنوان مکمل بیمارستان 96 تخت‌خوابی در دست ساخت شهرستان گچساران مطرح است که با بهره‌برداری از آن قدمی مؤثر در حوزه خدمات درمانی به مردم این شهرستان برداشته خواهد شد.

وی این پروژه را از مصوبات سفر دولت دانست و گفت: به این علت که بیمارستان شهید رجایی و همچنین بیمارستان 96 تخت‌خوابی در حال اتمام گچساران جوابگوی نیاز مردم این شهرستان نبوده با تلاش‌های نماینده مردم گچساران، وزارت مسکن، دانشگاه، فرماندار و سازمان‌های مرتبط این بیمارستان نیز در میدان نرگس این شهر احداث می‌شود.

* در صورت همکاری مسئولان، بیمارستان جدید گچساران 18 ماهه به بهره‌برداری می‌رسد

نبوی‌زاده بیان کرد: زمین اختصاص داده شده به این بیمارستان چهار هکتار است که یک هکتار آن صرف محوطه‌سازی و سه هکتار دیگر آن به فضاهای درمانی و بیمارستانی با سه طبقه و یک زیرزمین اختصاص داده می‌شود.

وی مدت اتمام این پروژه را بر اساس تعهد پیمانکار آن، 18 ماه اعلام و تصریح کرد: امید است با تزریق به موقع اعتبار و حمایت‌های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شاهد بهره‌برداری به موقع از بیمارستان جدید 96 تخت‌خوابی در گچساران باشیم.

*پیش‌بینی همه بخش‌های اصلی بیمارستانی

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد پیمانکار و مجری این پروژه را وزارت مسکن و شهرسازی دانست و گفت: ‌دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بهره‌بردار این پروژه نظارت‌های لازم را به منظور اتمام به موقع آن انجام خواهد داد.

این متولی سلامت اضافه کرد: هر چهار بخش اصلی بیمارستانی در بیمارستان 96 تخت‌خوابی گچساران پیش‌بینی شده و سایر بخش‌های تخصصی نیز بین این بیمارستان و بیمارستان 200 تخت‌خوابی در حال ساخت یاسوج با هماهنگی وزارت بهداشت بدون موازی‌کاری تقسیم خواهد شد.

نبوی‌زاده اظهار امیدواری کرد تا با همکاری و همدلی دست‌اندرکاران این پروژه شاهد بهترین خروجی برای مردم شهرستان گچساران در حوزه سلامت باشیم.

انتهای پیام/82005/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول