اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه دوم شهریورماه سال جاری صورت می‌گیرد

ساری میزبان همایش بزرگ اسکیت‌بازان مازندران

رئیس هیئت اسکیت مازنداران از میزبانی شهرستان ساری برای برگزاری همایش بزرگ اسکیت‌بازان مازندران خبر داد.

ساری میزبان همایش بزرگ اسکیت‌بازان مازندران

مهدی امیرفخریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار داشت: ورزش اسکیت در حال حاضر طرفداران خاصی را در بین جوانان و نوجوانان دارد و به نوعی در آینده شاهد مطالبه عمومی برای فراگیری این ورزش در استان مازندران خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور یک‌هزار و 300 ورزشکار سامان‌یافته این ورزش در شهرستان ساری بیان داشت: در حال حاضر هشت باشگاه ورزشی فعال در مرکز استان مازندران به آموزش و تربیت علاقه‌مندان این رشته ورزشی مشغول هستند.

رئیس هیئت ورزش همگانی شهرستان ساری در ادامه درباره جزئیات برگزاری همایش اسکیت‌بازان مازندران در ساری بیان داشت: این همایش یک روزه در مرکز استان مازندران و به منظور توسعه ورزش اسکیت در مرکز استان با حضور همه رده‌های سنی در ساری برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم استعدادهای برتر این رشته ورزشی را نیز در این روز معرفی کنیم.

وی در ادامه به برتری تیم اسکیت شهرستان ساری در مسابقات قهرمانی استان مازندران که در آمل برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در مسابقات قهرمانی آمل، ساری در سه رده سنی شرکت کرد که موفق شد مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

امیرفخریان در پایان یادآور شد: در حال حاضر 15 مربی در سطح مرکز استان مازندارن آموزش ورزش اسکیت را در برنامه کاری خویش دارند که تلاش می‌کنیم استعدادهای جدید این رشته ورزشی را در سطح مرکز استان مازندارن معرفی کنیم.

انتهای پیام/86004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول