اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 4 سال

پاکرو سکاندار هیئت اسکیت خراسان جنوبی شد

با حضور رئیس فدراسیون هیئت اسکیت مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی تشکیل جلسه داد که مهدی پاکرو با اتخاذ بیشترین آرای مجمع به مدت چهار سال سکاندار هیئت شد.

پاکرو سکاندار هیئت اسکیت خراسان جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع انتخاب رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز با حضور فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت برگزار شد که اعضای مجمع را 19 نفر از جمله معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، نماینده مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده‌هایی از باشگاه‌های اسکیت استان و آموزش و پرورش تشکیل دادند.

مهدی پاکرو و حسن شبان دو کاندیدای ریاست هیئت اسکیت خراسان جنوبی بودند که حسن شبان قبل از رأی‌گیری مجمع به نفع مهدی پاکرو از دور رقابت کناره‌گیری کرد.

مهدی پاکرو برای چهار سال رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی شد

در پایان رأی‌گیری مجمع انتخاب رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی از 19 رأی مأخوذ شده، مهدی پاکرو توانست با کسب 17 رأی به مدت چهار سال سکانداری هیئت استان را بر عهده بگیرد.

پاکرو رئیس انتخاب شده هیئت اسکیت خراسان جنوبی پنج نفر را به عنوان هیئت رئیسه هیئت اسکیت استان به مجمع انتخاب رئیس هیئت استان معرفی کرد که با رأی موافق مجمع زهرا حسینی، علی لطیفی و محمد گلدانی به عنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه و مهدی ثقت‌السلام و لشکری نیز به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت به مدت چهار سال انتخاب شدند.

رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی بعد از اخذ رأی اعتماد مجمع برنامه‌های آتی خود را در پنج بخش تبیین کرد.

پاکرو با اشاره به برنامه‌های بخش آموزشی هیئت اظهار داشت: دوره‌های رایگان آموزش اسکیت برای ورزشکاران شهرستانی، ارتقای دوره‌های داوری و مربیگری، برگزاری کلاس‌های داوری در سطح دوره‌های کشوری برای معلمان تربیت بدنی و داوران باسابقه ورزشی استان از جمله برنامه‌های آموزشی است.

رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی با تبیین شرایط فرهنگی استان و حساسیت‌های موجود نسبت به ورزش اسکیت تصریح کرد: اجرای طرح فرهنگ‌سازی عمومی و استعداد یابی در رشته اسکیت از نونهالان مهد کودک و مدارس ابتدایی آغاز می‌شود که در این راستا با نهادهای دولتی و خصوصی انعقاد قرارداد صورت می‌گیرد.

پاکرو به توسعه ورزش اسکیت در شهرستان‌های استان اشاره و اضافه کرد: در شهرستان‌هایی که به‌دلیل عدم امکانات لازم هیئت اسکیت تا به حال فعال نبوده افراد شایسته و کارآزموده‌ای معرفی و هیئت شهرستان‌ها راه‌اندازی می‌شوند.

جذب 150ورزشکار اسکیت از ابتدای سال جاری

وی متذکر شد: در سال گذشته 124 ورزشکار در هیئت اسکیت فعالیت داشته‌اند که امسال تا مرداد‌ماه جاری حدود 150 نفر بیمه ورزشی شده‌اند که رشد 100 درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی از برنامه‌های برگزاری مسابقات اسکیت استانی و میزبانی مسابقات کشوری خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل خوب و استعدادهای نهفته ورزشی در استان مشغول رایزنی با فدراسیون اسکیت و همچنین برای تامین هزینه این مسابقات لیگ کشوری با مؤسسات خصوصی در حال مذاکره هستیم.

انتهای پیام/69014/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول