اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت مازندران:

ساری قهرمان اسکیت سرعت مازندران شد

رئیس هیئت اسکیت مازندران گفت: ساری قهرمان هفتمین دوره مسابقات اسکیت سرعت پسران استان شد.

ساری قهرمان اسکیت سرعت مازندران شد

حسین خیری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: هفتمین دوره مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی پسران استان به مدت یک روز به میزبانی دانشگاه شمال شهرستان آمل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه 84 اسکیت‌سوار از شهرهای ساری، بابل، نکا، بهشهر، محمود آباد، نور و قائمشهر با یکدیگر رقابت داشتند، افزود: در این دوره شهرستان ساری با کسب چهار نشان طلا، سه نفره و سه برنز قهرمان شد.

خیری‌نیا با اعلام اینکه تیم بابل با دو نشان طلا، پنج نفره و چهار برنز نائب قهرمان شد، تصریح کرد: شهرستان نور نیز با به دست آوردن دو طلا، دو نفره و دو برنز سوم شد.

رئیس هیئت اسکیت مازندران با اشاره به اینکه در گروه سنی نونهالان در بخش انفرادی در ماده 100 متر ماهان محسنی از نور اول شده و محمد مهدی وکیلی از بهشهر و ایلیا فرخی از نور دوم و سوم شدند، گفت: در ماده 200 متر این رده شاهرخ اسلامی‌نیا از نور، پارسا حسین‌زاده و معراج بهرامی‌پور هر دو از قائمشهر به ترتیب در جایگاه اول تا سوم جای گرفتند.

خیری‌نیا با تاکید اینکه در ماده‌های 200 و 500 متر رده سنی نوجوانان محمدمهدی ملاآقاجانی از بابل قهرمان شد، اذعان داشت: علی‌رضا کاظمی از نور در ماده 200 و 500 متر در جایگاه دوم ایستاد و محمدمهدی منصوری از ساری در 200 متر سوم شده البته شاهین اسلامی‌نیا از نور هم در ماده 500 متر این رده به مقام سوم رسید.

این مسئول با ابراز اینکه در دو ماده 300 و 500 متر رده سنی جوانان امیرحسین رضائی از قائمشهر، کامیار اباذری از ساری و سینا زارعیان از قائمشهر رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، ادامه داد: در ماده 300 و 500 متر رده سنی امیدها محسن ولی‌نژاد از نکا قهرمان شد، امیرحسین رضوانیان و مهرزاد اکباتانی هر دو از بابل جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در هر دو ماده 300 و 500 متر رده سنی دوم امید صادق شکوری از ساری جایگاه نخست را تصاحب کرد، در ماده 300 متر امیرحسین ولوئیان از ساری و محمد قلی‌زاده از بابل رده‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

به گفته خیری نیا، در 50 متر این رده نیز محمدقلی‌زاده از بابل و امیرحسین ولوئیان از ساری دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت اسکیت مازندران با عنوان اینکه در رده سنی بزرگسالان کیوان ابازری از ساری در هر دو ماده 300 و 1000 متر به مقام اول رسید، گفت: در ماده 300 متر این رده عارف سلیمانی و رضا یحیی‌نتاج دوم و سوم شدند همچنین در ماده یک هزار متر این رده رضا یحیی از بابل به مقام دوم دست یافت و مصطفی رضائی از ساری در جایگاه سوم جای گرفت.

انتهای پیام/86012/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول