اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 7 پروژه عمرانی در ماکو

فرماندار ماکو به افتتاح هفت پروژه همزمان با هفته دولت در ماکو اشاره کرد.

افتتاح 7 پروژه عمرانی در ماکو

حمید احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از مهم‌ترین عوامل ثبات دولت و اقتدار آن محسوب می‌شوند و این رابطه تا زمانی که یک دولت ارزشى و خدمتگزار باشد، پایدار می‌ماند که هفته دولت می تواند فرصت مناسبی برای تجدید پیمان دولت‌مردان با رجائی و باهنر، دو شهید بزرگوار عرصه خدمت در دولت باشد.

وی بر لزوم بزرگداشت هفته دولت تأکید کرد و افزود: در این هفته به منظور نشان دادن پویایی و حرکت دولت خدمت‌رسان، پروژه‌ها و طرح‌هایی در مناطق مختلف کشور افتتاح می‌شوند.

احمدیان به افتتاح هفت پروژه همزمان با هفته دولت در ماکو اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با صرف اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان آماده افتتاح هستند.

وی با بیان این مطلب، از افتتاح 35 واحد مسکن مهر خودمالکی در ماکو خبر داد و تصریح کرد: 42 واحد مسکن روستائی نیز همزمان با هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود.

فرماندار ماکو افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح در ماکو را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت عنوان کرد و گفت: پروژه برق‌رسانی روستائی نیز در این هفته افتتاح می شود.

وی به افتتاح کارخانه‌های تولید محصولات لبنی و تولید انواع مبل در این شهرستان اشاره کرد و افزود: افتتاح این کارخانه‌ها می‌تواند به عنوان نقطه عطفی در ماکو باشد که هم از نظر اشتغال‌زایی و هم از نظر گسترش محصولات صادراتی می‌تواند سبب رشد و توسعه این منطقه شود.

احمدیان افتتاح پروژه برق‌رسانی روستائی را نیز از دیگر برنامه‌های هفته دولت در ماکو عنوان کرد و افزود: تعدادی از ساختمان‌های اداری نیز همزمان با این هفته در ماکو افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول