اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودسر خبر داد

افتتاح 149 پروژه عمرانی رودسر در هفته دولت

فرماندار رودسر از افتتاح 149 پروژه عمرانی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

افتتاح 149 پروژه عمرانی رودسر در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رضا دوست‌جلالی شامگاه پنجشنبه در جمع مدیران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امسال در هفته دولت 149 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان در شهرستان رودسر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با همکاری پنج شهرداری و 15 دستگاه اجرایی افتتاح می‌شوند، افزود: 67 روستا با یک‌هزار و 724 خانوار روستایی علاوه بر شهرهای رودسر از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 98 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی، طرح‌های شهرداری، برق، مخابرات و شیلات، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، آب و فاضلاب روستایی، بنیاد مسکن، بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر و ... را از پروژه‌های هفته دولت ذکر کرد.

دوست‌جلالی، افتتاح شش واحد مسکونی مددجویان بهزیستی، 17 واحد مسکونی کمیته امداد، 10 پروژه گاز، چند واحد پرورش گل و گیاه، یک دستگاه پل بتنی روستای آغوز‌کله و ... را از پروژه‌های هفته دولت رودسر برشمرد.

وی افزود: دهه فجر سال گذشته 94 پروژه با 18 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار رودسر از تخصیص 8 میلیارد و 577 میلیون تومان بودجه سال 92 به این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این میزان اعتبار از محل عمرانی بوده و نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این میزان اعتبار با همکاری دولت تدبیر و امید و مجلس افزایش یابد.

دوست‌جلالی، میزان اعتبار سال گذشته را 7 میلیارد و 149 میلیون تومان ذکر کرد و یادآور شد: سال گذشته میزان اعتبارات جذب و تخصیص یافته این شهرستان 26 درصد بوده است.

وی افزود: شهرستان رودسر در سطح استان در فصل عمومی دارای رتبه پنجم و در فصل کشاورزی رتبه نخست است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه جلسه مذکور اظهار کرد: امیدواریم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی و با تدبیر در برنامه‌ریزی برای تحول اقتصادی و توسعه و پیشرفت کشور، تلاش مضاعفی برای خدمات بهتر به مردم از طرف مدیران صورت گیرد.

محمدمهدی رهبری املشی، اعتبارات عمرانی در سطح کشور را 35 درصد ذکر کرد و افزود: تخصیص اعتبار 26 درصدی سال گذشته رودسر نسبت به استان خوب بود.

وی میزان اعتبارات کشوری را 226 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: سهم شهرستان رودسر از این مقدار حدود هشت درصد است.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیران شهرستان برای جذب اعتبار بیشتر از منابع دیگر تلاش کنند، خاطرنشان کرد: با تأمین منابع بیشتر پروژه‌های بزرگ شهرستان مانند سدپلرود، سایت خزر، منطقه ییلاقی و گردشگری جواهر‌دشت، جاده رحیم‌آباد به قزوین و... به اتمام می‌رسند.

انتهای پیام/84002/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول