اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

سبک زندگی اسلامی راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: سبک زندگی اسلامی در مقابله با و فرهنگ غربی کارساز است و در این راستا باید نهضت عظیم علمی در کشور اتفاق بیفتد.

سبک زندگی اسلامی راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیران برتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت در این مراسم، اظهار کرد: وسعت نظر و دید باز باعث رشد همکاران می‌شود و خداوند شرایط را برای چنین انسانی نیز فراهم می‌سازد تا پیشرفت کند.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) افزود: صداقت و دوستی حدود و ثغوری دارد و اگر مرزهای آن رعایت شود، آثار دوستی و برادری دینی بر آن مترتب می‌شود.

سرافراز افزود: دوست باید زینت و عیب دوست را از آن خود بداند و در رفع مشکلات وی بکوشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارتباط با برادران دینی در هنگام برخورداری از موقعیت‌های بالاتر اقتصادی، اجتماعی و فکری لازم و ضروری است، ارائه مشورت و کمک مادی و معنوی به دوستان نیز از دیگر شروط صداقت و دوستی محسوب می‎شود.

وی، جمیع خصلت‌های دوستی و برادری دینی را در یاری رساندن به برادر دینی در رفع نکبت‌های زندگی به نقل از امام صادق(ع) دانست و گفت: کسی که رشد خود را در سرکوب دیگران و پایمال کردن حق آنان بداند، هرگز به پیشرفت نمی‌رسد.

سرافراز با اعلام موفقیت‌های این نمایندگی در سال 91 به مناسبت ارائه بهترین عملکرد و گزارش در بین رده‌های نمایندگی سپاه کل کشور، گفت: نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با اختلاف نیم امتیاز بعد از سپاه حضرت محمد(ص) استان تهران بزرگ به مقام دوم دست یافت.

وی اضافه کرد: سبک زندگی اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان و فرهنگ غربی کارساز است و در این راستا باید نهضت عظیم علمی در کشور اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/68001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول