اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری ایلام

فرماندار ایلام از خبرگزاری فارس تقدیر کرد

فرماندار ایلام در نشست شورای اداری ایلام از تلاش خبرگزاری فارس تقدیر کرد.

فرماندار ایلام از خبرگزاری فارس تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ولی‌الله حیاتی صبح امروز در نشست شورای اداری ایلام با حضور نمایندگان مردم ایلام در مجلس و مسئولان ایلام اظهار داشت: تلاش خبرگزاری فارس در انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی به موقع به مردم قابل تجلیل است.

وی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار ادامه داد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده که نقش خبرگزاری فارس در این راستا بی‌نظیر است.

این مسئول اضافه کرد: با عنایت به اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم باید همه مسئولان نسبت به اطلاع‌رسانی عملکرد دولت با همکاری رسانه‌ها اقدام کنند.

حیاتی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی همواره می‌فرمودند که مسئولان باید مردم را در جریان امور و عملکرد خود قرار دهند تا مردم در جریان خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرند.

فرماندار ایلام متذکر شد: هرچه مردم در جریان عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرند به همان اندازه از توطئه‌های دشمنان کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با حضور در نقاط محروم و روستایی عملکرد دولت را بیان کنند، ادامه داد: ایجاد ملاقات‌های مردمی نیز از جمله ضروریاتی است که باید مد نظر باشد.

انتهای پیام/2246/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول