اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

اجرا و مدیریت پروژه‎ها باید بر اساس اولویت باشد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محدودیت بودجه و تقاضاهای نامحدود در این حوزه گفت: برنامه‎ریزی برای اجرای پروژه‎ها باید جدی و به تناسب اولویت‎ها مدیریت شود.

اجرا و مدیریت پروژه‎ها باید بر اساس اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‎ریزی استان در سال 1392 اظهار داشت: اولویت‎های استان گلستان نسبت به سایر استان‎ها متفاوت است اما آنچه در این راستا بااهمیت جلوه می‎کند اینکه گلستان با کمبود جدی آب روستایی، شهری و کشاورزی مواجه است که علاوه بر انسان، گیاه و حیوانات هم تشنه هستند.

وی بر ضرورت توسعه و پیشرفت به اقتضای عدالت تاکید کرد و بیان داشت: جهت بودجه باید شفاف و روشن باشد و بر اساس اولویت‎های استان توزیع شود لذا در این راستا باید ببینیم که عمران و آبادانی به کدام سمت است.

وضعیت کنونی کشور نیازمند آرامش، تعامل و همدلی است/ فضای کسب و کار جدی گرفته شود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حرکت و تلاش در دولت‎های نهم و دهم مشهود بود اما در ادامه فعالیت به تحریم‎های فلج‎کننده برخورد کرد لذا باید تلاش شود تا وضعیت موجود در دولت یازدهم به نفع کشور تغییر کند البته منافع ملی باید بر اساس رعایت اصول و ارزش‎ها در نظر گرفته شود.

امامی با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور نیازمند آرامش، تعامل و همدلی است، ابراز داشت: اگر می‎بینیم اعتبارات سایر استان‎ها بیشتر از گلستان است به دلیل فراهم بودن زیرساخت‎ها بوده است گلستان نیز در این راستا باید همت بیشتری داشته باشد.

وی رشد متوازن را برای تبدیل گلستان به یک استان برخوردار مهم خواند و افزود: فضای کسب و کار همچنین فضای امور باید جدی گرفته شود لذا بر این اساس آنچه در نگاه مدیران ارشد وجود دارد باید در لایه‎ها نیز حاکم شود که متاسفانه اکنون چنین دیدگاهی وجود ندارد و وجود چنین مواردی هزینه بر جای می‎گذارد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در طرح‎های اقتصادی به موقع عمل نکنیم آن وقت از توجیه خارج می‎شوند بنابراین تسریع در اجرای پروژه‎های اقتصادی بسیار مهم است.

انتهای پیام/83001/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول