اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دلایل رای نیاوردن نجفی و میلی‌منفرد از زبان یک نماینده مجلس

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی جزئیات و دلایل رای نیاوردن وزرای پیشنهادی علوم و آموزش و پرورش را بیان کرد.

دلایل رای نیاوردن نجفی و میلی‌منفرد از زبان یک نماینده مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی ‌در جمع مدیران اجتماعی استان ‌در خصوص رای اعتماد ندادن مجلس به وزرای پیشنهادی علوم و آموزش و پرورش‌ اظهار داشت: آقای نجفی می‎توانست رای بیاورد و لب مرز با یک رای موفق نشد رای اعتماد بگیرد.

وی ادامه داد: یک مقدار در این بخش خود آقای نجفی مقصر بود چون دفاع خیلی زیبایی داشت، اما نتوانست خودش را به نمایندگان ثابت کند، چراکه بخش دیگر دفاع در مجلس ارتباط‎گیری با نمایندگان و نشست‎‌ و برخاست‎هایی است که باید انجام شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان در حالت‎های مختلف قابل تعامل هستند و وی باید از این ظرفیت استفاده می‎کرد و با نزدیک‎تر شدن به افراد مخالف با پاسخ مناسب‎تر به سئوال‎های آنها می‎توانست رای اعتماد را کسب کند.

وی افزود: من در لحظه‎های آخر به آقای نجفی گفتم که شما نزدیک هستید اما نیاز است یک مقدار نزدیک‌تر شوید.

فیلم منتشر شده میلی‎منفرد را غافلگیر کرد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رای نیاوردن میلی‌‌منفرد تصریح کرد: از ابتدا بحث رای آوردن وی در میان نبود و هیچوقت در روند رسیدگی، نمایندگان نتوانستند به احراز صلاحت وی برسند.

امامی ابراز داشت: دلیل این موضوع این بود که وی سابقه بازداشت داشته و با فیلمی که به صورت مستند از وی پخش کردند، غافلگیر شد.

وی در پایان عنوان کرد: به دلیل اینکه در این فیلم مشخص بود تجمع اعتراض‎آمیزی با حضور وی انجام شده و آن تجمع اعتراض‎آمیز بعد از قائله دانشجویی بوده است، کار را برای وی بسیار مشکل کرد.

انتهای پیام/83004/غ‌30/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول