اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

مواضع توفیقی شفاف نیست / روحانی پیام مجلس را دریافت کرده است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس با اشاره به اینکه مواضع توفیقی هنوز شفاف نیست، گفت: روحانی پیام مجلس را در عدم رأی اعتماد به میلی‌منفرد دریافت کرده است.

مواضع توفیقی شفاف نیست / روحانی پیام مجلس را دریافت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی بعدازظهر امروز در جمع مردم گرگان در خصوص عدم رأی اعتماد مجلس به وزیر علوم پیشنهادی دولت تدبیر و امید و احتمال معرفی جعفر توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی بعدی رئیس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حسن روحانی موضع مجلس را به صورت شفاف می‎داند و ما یک مرزهایی داریم که بین مجلس و رئیس‌جمهور مشترک است.

وی افزود: اینکه یک فرد در زمان خودش چه اقداماتی انجام داده محفوظ است، اما اینکه تلاش و اقدام‎های بعدی و نگاه بعدی وی چیست، بسیار مهم است.

امامی بیان کرد: اینکه کسی گناه و یا تخلفی را انجام می‎دهد دلیل بر این نیست که برنگردد و راه برگشتی وجود نداشته باشد و ما باید شرایط را برای بازگشت فراهم کنیم.

عملکرد فرد در زمانی دلیل بر عدم توان برگشت او نیست

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: گاهی برخی افراد برای مسئولیتی مناسب به‎نظر می‎رسند، اما فضا برای آنها وجود ندارد و این به آن معنا نیست که آن شخص در شرایط دیگری نتواند کار کند و خدمت خودش را ارائه دهد.

امامی تأکید کرد: به نظر من حسن روحانی پیام مجلس را در عدم رأی اعتماد مجلس به آقای میلی‌منفرد دریافت کرده است.

وی گفت: اینکه آقای توفیقی شرایط مشابه با آقای منفرد دارد یا خیر جای بررسی دارد.

امامی متذکر شد: مواضع توفیقی هنوز شفاف نشده است و در صورت معرفی برای وزیر پیشنهادی باید مرزها و مسائل مختلف در نشست‎های گوناگون شفاف‌سازی شود و اگر مواضع شفاف و مشخصی داشته باشد خدمت به مردم برای آقای توفیقی هم فراهم خواهد شد.

مجلس از حقوق قانونی خود استفاده خواهد کرد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در تکذیب خبرسازی رسانه‎های بیگانه در تحمیل نظر و فشار قرار دادن مجلس از سوی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در دادن رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی متذکر شد: اینها توطئه دشمنان است و رئیس‌جمهور روحیه تعاملی با مجلس را دارد.

امامی یادآور شد: آقای روحانی شخصیتی است که بیش از 20 سال سابقه فعالیت در مجلس شورای اسلامی را دارد و با شناخت نسبت به مجلس، مردم و دولت نشان داده به اهداف مثبت رسیده است.

امامی افزود: مجلس نگاه درستی نسبت به دولت و نگاه و رویکرد دولت را دارد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمن جدی و رسمی ما در آن طرف مرزها لذت می‎برد از اینکه ما در حوزه بداخلاقی‎ها وارد شویم و به اختلافات دامن بزنیم.

امامی ادامه داد: نه مقام معظم رهبری، نه دولت و نه مجلس این فضاها را تأیید نمی‎کنند.

وی در پایان افزود: اما مجلس هم یک حق قانونی دارد و علاوه بر اینکه بر نگاه و رویکرد دولت احترام می‎گذارد از حق قانونی خود استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/83004/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول