اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان هلال‌ احمر خراسان جنوبی خبر داد

شرکت 155 نفر در بیست ‌و پنجمین مسابقات رقابت مهر هلال ‌احمر خراسان جنوبی

معاون امور جوانان هلال‌ احمر خراسان جنوبی گفت: بیست ‌و پنجمین دوره مسابقات رقابت مهر هلال‌احمر خراسان جنوبی با شرکت 155 نفر برگزار شده است.

شرکت 155 نفر در بیست ‌و پنجمین مسابقات رقابت مهر هلال ‌احمر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا صبوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست‌ و پنجمین دوره مسابقات رقابت مهر با عنوان "رقابت مهر، پویایی و آمادگی امدادی" با معرفی نفرات برتر در هر رشته به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 155 نفر شرکت کردند، اذعان داشت: این تعداد شرکت‌کننده در دو گروه 80 نفره خواهران و 75 نفره برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اعزام برگزیدگان مسابقات رقابت مهر خراسان جنوبی به مرحله کشوری

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌ احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات اردیبشهت‌ماه سال جاری در تمام شهرستان‌های استان برگزار شده است.

صبوری ادامه داد: مرحله استانی مسابقات رقابت مهر در رشته‌های امداد و نجات، اسکان اضطراری، حمل تخصصی مصدوم و توان‌افزایی و قرآن (حفظ و ترتیل) برگزار شده است.

وی با بیان اینکه نفرات نخست هر رشته در دو بخش خواهران و برادران به مرحله کشوری راه‌ می‌یابند، یادآور شد: مرحله کشوری این مسابقات در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود و برگزیدگان مرحله استانی برای رقابت به این مسابقات اعزام می‌شوند.

برگزیده شدن تیم نهبندان در رشته اسکان اضطراری خواهران

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌ احمر خراسان جنوبی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات اعضای کانون‌های جوانان از جمله کانون روستایی، طلاب و دانشجویی در سنین 23 تا 29 سال بوده‌اند.

صبوری با بیان اینکه نفرات برتر خواهران در رشته اسکان اضطراری تیم نهبندان، در رشته کمک‌های اولیه تیم بیرجند، در رشته حمل تخصصی و توان‌افزایی تیم بیرجند در رشته قرائت قرآن 18 تا 23 سال طیبه جهانی از بشرویه و 24 تا 29 سال سمیه دشتبان از فردوس، حفظ قرآن 18 تا 23 سال نجمه قلی‌زاده از بشرویه و 24 تا 29 سال زینب سلطان‌زاده از بشرویه هستند.

وی اذعان داشت: همچنین در بخش برادران در رشته اسکان اضطراری تیم طبس، در رشته کمک‌های اولیه تیم قاین، در رشته حمل تخصصی و توان‌افزایی تیم نهبندان، در رشته قرائت قرآن 18 تا 23 سال محمود خاتمی‌تبار از فردوس و 24 تا 29 سال عارف پیشه‌ور از بیرجند و حفظ قرآن 18 تا 23 سال علیرضا عاملی از فردوس حائز رتبه‌های نخست شدند.

انتهای پیام/69021/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول