اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانک تجارت استان مازندران:

تخصیص منابع بانکی معطوف به عملکرد مجری "بیمارستان نیک درمان آمل" است

بانک تجارت استان مازندران تخصیص منابع جدید بانکی را معطوف به عملکرد مجری بیمارستان نیک درمان آمل دانست.

تخصیص منابع بانکی معطوف به عملکرد مجری "بیمارستان نیک درمان آمل"  است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سرپرستی بانک تجارت استان مازندران درباره گزارش منتشر شده درباره تعلل بانک تجارت برای نیمه کاره گذاشته شدن بیمارستان نیک درمان آمل واکنش نشان داده است.

در مطلبی که به عنوان جوابیه به دفتر خبرگزاری فارس در ساری ارسال شده آمده است: در پاسخ به مطلب منتشر مورخه 22/5/92 با موضوعیت شکواییه بیمارستان نیک درمان آمل علیه عملکرد اعتباری بانک تجارت موارد ذیل جهت استحضار و تنویر افکار عمومی به عرض می رساند. لذا خواهشمند است بر اساس رسالت خطیر اطلاع‌رسانی نسبت به درج جوابیه بانک تجارت اقدام شود.

در این جوابیه تصریح شده است: بانک تجارت استان مازندران به عنوان یکی از مؤسسات مالی اعتباری، همواره و همگام با سیاست‌های بانک مرکزی ج.ا.ا در جهت شکوفایی اقتصاد جامعه حرکت و وظیفه خطیر خود می‌داند تا بر اساس رسالت سازمانی ضمن حفظ منافع و مصالح سازمانی، امانت‌داری صادق و امین برای بیت‌المال و کلیه مشتریان محترم خود از هر قشر و طبقه باشد.

بانک تجارت مازندران تاکید کرده است: در طی این سال‌ها شاهد موفقیت‌های درخشانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی بوده‌ایم و مسلم است این موقعیت‌ها در ابتدا معطوف به لطف خداوند متعال و همچنین برخورد صادقانه با مشتریان عزیز و همراهی آنان می‌باشد و در تصدیق این مدعا می‌توانیم لوح‌های تقدیر متعددی که مدیران مختلف استانی و کشوری و همچنین سازمان‌های مردم نهاد "NGO " در جهت پاسداشت تکریم واقعی مشتریان از سالیان متمادی در سابقه عملکردی خود به عنوان رتبه اول طرح تکریم حائز شده است به سمع و نظر مخاطبین برسانیم.

در  خصوص  رخداد  موضوعه  بدواً‌  معروض می‌دارد: بانک تجارت علیرغم درخواست اولیه هیئت مدیره محترم بیمارستان نیک درمان بمبلغ 8000000000 ریال با ملحوظ  قرار دادن مساعدت ویژه به مبلغ 10456000000 ریال در سال 1383 افزون بر خواسته پرداخت نموده است و همچنین مزید بر پرداخت‌های  قبلی مبلغ 50000000000 ریال را هم مصوب که 40000000000 ریال آن از محل طرح‌های زودبازده و 10000000000 ریال تا اسفند ماه سال 1390 از محل منابع بانک اختصاص یافت و یقینا پرداخت‌های جدید می‌بایست با نظارت و پیشرفت کار توام باشد و تطویل دوران 82 ماهه ساخت با توجه به تخصیص منابع بانکی معطوف به عملکرد مجری "بیمارستان نیک درمان آمل"  است.

جوابیه بانک تجارت متذکر شده: در حال حاضر علی‌رغم تمهیدات بانک در ارتباط با تقسیط بدهی و متعاقبا آمادگی جهت احیای بدهی گذشته هیچ گونه اقدامی از سوی بیمارستان صورت  نگرفته  است و بالطبع از آنجائیکه بانک بعنوان حلقه واسطه فی مابین سپرده‌گذاران، سهامداران و از طرفی دیگر بیمارستان محسوب می‌گردد الزاما محق به حفظ منابع بیت المال بوده فلذا قصوری مرتبط برعملکرد بانک نیست و خسران حاصله جزء لاینفک مجری است.

در پایان این جوابیه آمده است: متأخراً از آن سایت محترم انتظار می‌رفت قبل از مشخص شدن چگونگی رخداد در ثبت و درج آن پرهیز می‌کرد و اطلاع‌رسانی را از مبادی رسمی ‌خود انجام می‌داد و در صورت عدم حصول نتیجه اقدام به درج موارد فوق می‌کرد تا موجبات مخدوش شدن تابلوی پرافتخار بانک تجارت و پرسنل خدوم آن که خدمتگزاری بر مردم این مرز و بوم را از افتخارات خود می‌داند به واسطه سوء تدبیر فراهم نگردد.

انتهای‌ پیام/86011/ج/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول