اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

تعویض 67 تخت جدید با امکانات ویژه در بیمارستان غرضی ملایر

رئیس بیمارستان غرضی ملایر از تعویض 67 تخت جدید با امکانات ویژه همزمان هفته دولت در بیمارستان غرضی ملایر خبر داد.

تعویض 67 تخت جدید با امکانات ویژه در بیمارستان غرضی ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن نعمت گرگانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به فعالیت بخش‌های مختلف در بیمارستان غرضی ملایر این بیمارستان را یکی از پرمراجعه‌ترین بیمارستان‌های شهرستان ملایر برشمرد و افزود: بیمارستان علاوه بر پذیرش بیماران شهرستان از شهرهای دیگر استان نیز مراجعه دارد.

وی از افتتاح چندین بخش بازسازی شده این بیمارستان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: تعویض و تجهیز 67 تخت جدید با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان از جمله طرح‌های افتتاحی همزمان با هفته دولت در بیمارستان غرضی ملایر است.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر از افتتاح بخش بازسازی شده اطفال و داخلی زنان با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: همچنین تجهیز آزمایشگاه بیمارستان با امکانات جدید از دیگر طرح‎های هفته دولت در بیمارستان غرضی ملایر است.

وی راه‌اندازی دو دستگاه اکسیژن‌ساز با اعتبار 360 میلیون تومان و بازسازی سالن اجتماعات این بیمارستان با اعتبار30 میلیون تومان را  از دیگر طرح‌های افتتاحی هفته دولت در این بیمارستان برشمرد.

نعمت‌گرگانی همچنین از خرید دستگاه جدید سونوگرافی برای بیمارستان غرضی ملایر با اعتباری بالغ بر 190 میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: با نصب این دستگاه خدمات سونوگرافی به مراجعین و بیماران این بیمارستان در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

وی در ادامه از راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی تلفنی این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: این سیستم همه روزه از ساعت 16 برای تماس مردم تا زمان پر شدن نوبت‌دهی برای فردای آن روز فعال است.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر همچنین از کسب رتبه یک بیمارستان غرضی ملایر در بین رتبه‌های برتر بیمارستان‌های استان در کسب لوح دوستدار کودک خبر داد و ابراز داشت: کسب این رتبه از هدایت‌های صحیح و یاری مردم در نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده در این بیمارستان بوده است.

وی در پایان جذب نیروی متخصص، احداث باند هلی‌کوپتر و احداث انبار جدید دارویی را از اولویت‌های کاری در آینده بیمارستان غرضی ملایر برشمرد.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول