اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بهزیستی استان قزوین خبر داد

راه‌اندازی 10 مهد‌کودک جدید در قزوین

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: 10 مهد‌کودک جدید با هدف آموزش مهارت‌های یادگیری به کودکان در استان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 10 مهد‌کودک جدید در قزوین

بهاره رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 124 مهد‌کودک با هدف آموزش مهارت‌های یادگیری به کودکان در استان قزوین فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی خانواده‌ها در استان قزوین توان پرداخت شهریه اعلام شده از سوی بهزیستی به مهدهای کودک‌ را ندارند، اضافه کرد: به همین دلیل مدیران این مؤسسه‌های آموزشی نرخی پایین‌تر از این شهریه را از این خانواده‌ها دریافت می‌کنند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: این موضوع موجب افزایش مشکلات مالی و جلوگیری از رشد و توسعه این مهدها می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها شهریه‌ای زیر نرخ اعلام شده اداره کل بهزیستی استان قزوین به مهدهای کودک‌ پرداخت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مدیران این مهدها نیز امکانات و تسهیلات کمتری به کودکان آنان ارائه می‌دهند.

*اجرای طرح منافع عالی کودکان در مهدهای کودک‌

رحمانی با اشاره به اینکه دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان قزوین از خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت در پرداخت شهریه به مهد کودک حمایت می‌کند، افزود: دادن یک وعده غذای گرم به صورت رایگان به کودکان این خانواده‌ها از جمله حمایت‌های این دفتر است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: اجرای این طرح به مهدهای کودک‌ روستایی و حاشیه شهری تعلق می‌گیرد و شامل مهدهای کودک‌ داخل شهر قزوین نمی‌شود.

وی اجرای طرح منافع عالی کودکان را از دیگر برنامه‌های حمایتی دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان قزوین دانست و تصریح کرد: طبق طرح فوق این دفتر بخشی از شهریه‌های مهدهای کودک‌ مناطق محروم این استان مانند روستاها و حاشیه شهر را پرداخت می‌کند.

این مسئول ادامه داد: با اجرای این طرح در مهدهای کودک‌ داخل شهر قزوین و همچنین افزایش میزان اعتبار این طرح می‌توان حمایت‌های خوبی را برای رفع مشکلات مالی خانواده‌های کم‌بضاعت در پرداخت شهریه داشت.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: اجرای طرح منافع عالی کودکان در همه مهدهای کودک‌ موجب فراگیری مهارت‌های آموزشی با امکانات مطلوب برای کودکان قزوینی می‌شود.

انتهای پیام/77009/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول