اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی قزوین عنوان کرد

طرح اجاره به شرط تملک راهکار رفع مشکل مهدهای کودک

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: اجرای طرح «اجاره به شرط تملک مهدهای کودک» بیشتر مشکلات مالی مدیران این مؤسسه‌های آموزشی را در قزوین برطرف می‌کند.

طرح اجاره به شرط تملک راهکار رفع مشکل مهدهای کودک

حسین افشار مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اجرای طرح «اجاره به شرط تملک مهد کودک‌»، گام بسزایی در برطرف کردن مشکلات مالی مهدهای کودک‌ در استان است.

وی استیجاری بودن مهدهای کودک‌ را از دیگر مشکلات این مؤسسه‌های آموزشی عنوان و بیان کرد: هر سال مدیران این مهدها به دلیل افزایش نرخ کرایه‌ها و جابه‌جایی مؤسسه متحمل هزینه‌هایی می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: مدیران مهدهای کودک‌ با اجرای طرح «اجاره مهد کودک به شرط تملک» می‌توانند مکان این مؤسسه‌ آموزشی را به صورت اقساطی خریداری ‌کنند و بعد از پرداخت اصل مبلغ ملک، صاحب این مهد شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه سال‌های گذشته طرح «اجاره مهد کودک به شرط تملک» در مهدهای کودک‌ اجرا می‌شد، ابراز داشت: اکنون اجرای این طرح به دلیل برخی مشکلات متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه با برطرف کردن این مشکلات می‌توان این طرح را دوباره در مهدهای کودک‌ اجرا کرد، ادامه داد: اجرای مجدد این طرح گام بلندی در برطرف کردن مشکلات مالی مدیران این مؤسسه‌های آموزشی است.

تعطیلی 15 مهد کودک در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین عدم بضاعت مالی خانواده‌ها در پرداخت نرخ شهریه‌ را از دیگر مشکلات مهدهای کودک‌ عنوان و بیان کرد: برخی از این مراکز آموزشی به دلیل دریافت شهریه‌های پایین با مشکلات مالی مواجه هستند.

افشار مقدم با بیان اینکه برخی از مدیران مهدهای کودک‌ در استان قزوین به دلیل مشکلات مالی توان مدیریت این مؤسسه‌های آموزشی را ندارند، اذعان داشت: سال گذشته 15 مهد کودک به همین دلیل تعطیل شده است.

وی با اشاره به اینکه نرخ شهریه مهدهای کودک‌ با توجه به هزینه‌های بالای اجاره، بیمه و پرسنل در استان قزوین نسبت به سایر استان‌ها متعادل است، یادآور شد: این نرخ با توجه به توان مالی خانواده‌ها توسط مسئولان مربوط تعیین و به مهدهای کودک‌ ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/77009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول