اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

28 مهد کودک کهگیلویه و بویراحمد عضو کانون غنچه‌های هلال هستند

مدیر عامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی 28 مهد کودک به عنوان کانون غنچه‌های هلال در این استان خبر داد.

28 مهد کودک کهگیلویه و بویراحمد عضو کانون غنچه‌های هلال هستند

مسعود مثنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: دوران کودکی مهم‌ترین مرحله زندگی هر فردی است که ساختن جامعه‌ای سالم نیاز به برنامه‌ریزی دقیق برای ساختن نسلی مومن، نیکوکار و صادق است.

مدیر عامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی و تأسیس 28 مهد کودک به عنوان کانون غنچه هلال در استان خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی براساس تفاهم‌نامه با جمعیت هلال‌احمر اقدام به راه‌اندازی کانون غنچه هلال کردند.

مثنوی اذعان کرد: از بزرگترین و تاثیرگذارترین طرح‌ها و فعالیت‌های سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر طرح تاسیس کانون غنچه‌های هلال بوده که تشکیل این کانون‌ها گام بنیادین و نوینی در جهت رشد و شکوفایی جوانان آینده‌ساز کشور برداشته است.

این مسئول در ادامه به اهداف تأسیس و راه‌اندازی کانون غنچه‌های هلال در مهد کودک‌ها اشاره کرد و گفت: نهادینه کردن فرهنگ نوع‌دوستی و ایثار در میان کودکان با تأسی از آموزه‌های دینی، آشنایی کودکان با جمعیت هلال‌احمر از اهداف کانون غنچه‌های هلال است.

مثنوی، ایجاد علاقه به امدادگری و نیکوکاری در میان کودکان، تقویت مهدهای کودک در جهت مقابله با حوادث و بلایای طبیعی به علت وجود آسیب‌پذیرترین قشر در میان آن‌ها، تشویق و مشارکت اولیاء نونهالان جهت انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه و امدادی را از دیگر اهداف راه‌اندازی کانون غنچه‌های هلال عنوان کرد.

مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از اجرایی کردن کانون‌های دانش‌آموزی در استان خبر داد و گفت: این طرح مختص کلیه مدارس نبوده که در سال گذشته 16 هزار دانش‌آموز در این طرح شرکت کردند.

وی، دیگر طرح‌های اجرایی هلال‌احمر استان را طرح ملی دادرس عنوان کرد و گفت: این سازمان با انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش اقدام به آموزش امدادی تعدادی از معلمان مدارس کهگیلویه و بویراحمد کرده تا بعد از کسب آموزش‌های لازم مهارت‌های امدادی به دانش‌آموزان ارائه شود.

انتهای پیام/82011/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول