اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال احمر مازندران خبر داد

اجرای طرح سایبان امید در هلال احمر مازندران

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران از اجرای طرح سایبان امید در شعب جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

اجرای طرح سایبان امید در هلال احمر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، لیلی احمدی از اجرای طرح سایبان امید در شعب جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

وی گفت: این طرح که ویژه دبیران کانون‌های روستایی جمعیت هلال احمر است، برای توانمندسازی و افزایش آگاهی‌ در زمینه مباحث امدادی، پروتکل پیشگیری از بلایا و همچنین مداخله اجتماعی روانی اجرا می‌شود.

این مسئول افزود: این طرح به صورت نیمه حضوری در 30 کانون روستایی شعب جمعیت هلال احمر در حال برگزاری است که دوره حضوری آن در اواخر شهریور ماه سال جاری با همکاری مرکز علمی کاربردی هلال مازندران در این معاونت اجرا خواهد شد و دبیران مربوطه پس از موفقیت در دوره حضوری و نیمه‌حضوری اقدام به آموزش اعضای کانون‌های روستایی خود می‌کنند.

برگزاری طرح قرآنی ترنم وحی در هلال احمر مازندران

معاون امور جوانان هلال احمر استان مازندران همچنین از اجرای طرح قرآنی ترنم وحی غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای جوانان در فصل تابستان خبر داد.

احمدی گفت: در این طرح که با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، آشنایی بیشتر اعضا و جوانان با قرآن کریم و ارائه الگویی مناسب در مقابل سایر الگوها اجرا می‌شود، 200 نفر از اعضای جوانان در کلیه شعب جمعیت هلال احمر را تحت پوشش دارد.

وی همچنین گفت: اولین دوره مسابقات المپیاد امدادی دانش‌آموزان مازندرانی در قالب برنامه آموزش طرح دادرس دانش‌آموز آماده در روزهای سخت در ساری برگزار شد.

احمدی افزود: در این طرح 110 مدیر و مربی مدارس شهرستان ساری با همکاری مرکز علمی کاربردی هلال احمر مازندران آموزش‌های لازم را فرا گرفته و مربیان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانش‌آموزان در مدارس مرکز استان کردند.

وی گفت: این طرح در سال تحصیلی 92-91 تنها در مرکز استان اجرا شده و در سال تحصیلی 93-92 در کلیه مدارس راهنمایی استان برگزار می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: نفرات برگزیده در این برنامه به مسابقات کشوری در اردوگاه بندر انزلی راه می‌یابند.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول