اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در روستای دره همیانه سپیدان صورت گرفت

برگزاری اردوی جهادی داوطلبان هلال احمر فارس

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس گفت: به منظور اجرای طرح اردوی جهادی، داوطلبان این جمعیت با حضور در روستای دره همیانه سپیدان به 81 خانوار روستایی ساکن این روستا به ارائه خدمات پرداختند.

برگزاری اردوی جهادی داوطلبان هلال احمر فارس

حسین مذنب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: طرح اردوهای جهادی با هدف تقویت روحیه ایثار و تعاون بین اعضای داوطلب، رویارویی اعضا با واقعیت‌ها و محرومیت‌های روستاییان و توجه و احترام به موازین ارزشی و فرهنگی و آداب و رسوم جامعه روستایی برگزار می‌شود.

وی از برپایی اردوی جهادی در روستای دره همیانه سپیدان خبر داد و گفت: این اردوی یک‌روزه صبح امروز در عرصه‌های مهم اعم از فرهنگی، ورزشی، بهداشتی، آموزشی و مشاوره در روستای محروم دره همانه برگزار شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس با بیان اینکه به منظور اجرای این طرح داوطلبان این جمعیت به 81 خانوار روستایی ساکن در این روستا به ارائه خدمات پرداختند، خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های آموزشی، مشاوره، ویزیت رایگان پزشکان، برپایی ایستگاه نقاشی، توزیع بسته‌های بهداشتی و فرهنگی و تست فشار خون از جمله اقداماتی بود که در قالب این طرح به روستاییان دره همیانه ارائه شد.

مذنب بیان کرد: همچنین داوطلبان جمعیت هلال احمر در ادامه این برنامه بشردوستانه از مقام شامخ شهدای روستای دره همیانه تجلیل کردند.

انتهای پیام/2448/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول