اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

رئیس جدید دادگستری کهگیلویه منصوب شد

با حضور مدیرکل دادگستری استان و مسئولان شهرستان رئیس جدید دادگستری کهگیلویه منصوب شد.

رئیس جدید دادگستری کهگیلویه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیر کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان شهرستان و جمعی از مردم مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان در محل حسینیه سپاه دهدشت برگزار شد.

علی جمادی در این مراسم به کار‌آمدی دستگاه قضا و صدور آرای متقن از سوی قضات اشاره کرد و گفت: در اجرای اصل 53 قانون پیشگیری از وقوع جرم، مردم، مسئولان و به ویژه قضات نقش مؤثری دارند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد تأکید کرد: رسیدگی با سرعت و قاطعیت باید در دستور کار دستگاه قضا در استان قرار گیرد.

رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه قضات در صدور حکم مستقل هستند افزود: قضات باید در چارچوب قانون تصمیم‌گیری کنند و باید مجازات متناسب با جرم و شرایطی که صورت گرفته باشد.

جمادی خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی و همکاری با دستگاه‌های مرتبط از وقوع فساد جلوگیری و همچنین برخورد با متجاوزان به حقوق مردم در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از زحمات منوچهر محمدزاده سرپرست دادگستری تقدیر و حکم مهرداد کرمی به عنوان رئیس دادگستری به وی اعطا شد.

انتهای پیام/82016/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول