اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

ارکان اساسی انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم

معاون هماهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مردمی بودن انقلاب، مکتبی بودن، پویایی و ولایتی بودن را چهار عنصر اصلی انقلاب دانست و گفت: این چهار رکنی که انقلاب با آن شکل گرفت و پایدار ماند را به نسل جوان خود معرفی کنیم.

ارکان اساسی انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالصفا نجاتی صبح امروز در آغازین روز از طرح ولایت دانش‌آموزی مخصوص دختران بسیجی که به همت بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: آن‌چه که حسین فهمیده را به عنوان یک دانش‌آموز بسیجی در مقابل تانک دشمن قرار داد شعور و شور انقلابی بود.

وی با بیان این‌که شعور و شور انقلاب باید برای تعالی توأم با یکدیگر باشد، ابراز کرد: درصورتی می‌توان به آینده جوانان ایران اسلامی خوشبین بود که این دو فاکتور در کنار هم باشند.

معاون هماهنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تشخیص و پذیرش را دو شاخه مهم دانست که برای رشد و شکوفایی جوانان لازم است و در ادامه گفت: باید جوانان به درستی موضوعی را تشخیص دهند تا بتوانند آن را بپذیرند که در حوزه بصیرت‌افزایی بحثی مهم است.

نجاتی که در جمع دانش‌آموزان بسیجی حاضر در اردوی طرح ولایت سخن می‌گفت، تصریح کرد: بسیاری از مشکلاتی که امروزه وجود دارد و به عبارتی برخی از ریزش‌های سیاسی به همین دلیل است که به درستی جوانان در امور مختلف ممکن است توجیه نشده باشند.

وی عشق ورزیدن به تازه‌ها را از خصلت‌های جوانی دانست و گفت: ضمیر جوان پاک و روشن است که باید در دل دادن به تازه‌ها آن‌ها را در مسیر روشن و شفاف قرار دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این سخن که امروز وظیفه داریم عوامل پیروزی و تثبیت انقلاب را به جوانان معرفی و شناسایی کنیم، تصریح کرد: عوامل بقای انقلاب را می‌بایست به درستی برای جوانان که همواره به دنبال حقیقت‌جویی هستند شناسایی کنیم.

نجاتی مردمی بودن انقلاب، مکتبی بودن، پویایی و ولایتی بودن را چهار عنصر اصلی انقلاب دانست و گفت: این چهار رکن که انقلاب با آن شکل گرفت و پایدار ماند را به نسل جوان خود معرفی کنیم.

وی انقلاب اسلامی را شاخص و پرچمدار همه انقلاب‌ها در جهان امروزی دانست و گفت: این‌ها همه وظایف ما مسئولان را برای تفهیم به جوانان سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/2571/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول