اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نجاتی در گفت‌وگو با فارس:

نباید از گسترش فولاد غافل شویم / حریف خطرناکی را پیش رو داریم

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان صبا نباید حتی یک لحظه از تیم گسترش فولاد تبریز غافل شوند زیرا حریف خطرناکی را پیش رو داریم.

نباید از گسترش فولاد غافل شویم / حریف خطرناکی را پیش رو داریم

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بازیکنان صبای قم پیش از مسابقه روز جمعه مقابل گسترش فولاد تبریز آخرین تمرین خود را عصر پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام قم انجام می‌دهند تا مهیای این بازی شوند زیرا برتری در این بازی مقابل حریف تبریزی حائز اهمیت زیادی است.

وی کسب سه امتیاز از دیدار خانگی مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز را مهم توصیف کرد و ابراز داشت: بازی سختی خواهد بود و باید سعی کنیم در خانه هر سه امتیاز را از میهمان خود بگیریم هر چند نباید حتی برای ثانیه‌ای تیم مهیمان را دست کم گرفت.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: گسترش فولاد تبریز تیم بسیار خوبی است که در دیدار قبل نیز توانست تیم فجر شهید سپاسی شیراز را برده و نخستین پیروزی خود را کسب کند، بازیکنان ما در دیدار با حریف باید از هر نظر خوب باشند و اشتباهی نکنیم تا سه امتیاز را در این بازی خانگی حفظ کنیم.

وی یاد آور شد: ما در این دیدار خانگی حتماً به دنبال کسب سه امتیاز هستیم، هر چند می‌دانیم که کار بسیار سختی برابر گسترش فولاد تبریز در پیش داریم، اما صبا می‌تواند از همین هفته‌های آغازین لیگ سیزدهم خود را به عنوان یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی کند.

نجاتی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم، تیم ما بازیکنان نامی و باتجربه‌ای را در ترکیب خود دارد اما واقعیت این است که ما باید بیشتر و بهتر از گذشته در استفاده از موقعیت‌های گلزنی دقت کنیم تا مانند بازی‌های اخیر با فولاد و استقلال حسرت فرصت‌های از دست رفته را نخوریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما در رده هفتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم‌های قدرتمندی برای کسب سهمیه آسیا رقابت می‌کنیم، وضعیت تیم خیلی خوب است و در هفته‌های آتی یقیناً وضعیت تیم در جدول بهتر خواهد شد.

نجاتی بیان داشت: به نظر من بازیکنان انگیزه زیادی برای موفقیت در بازی خانگی با گسترش فولاد تبریز دارند، ما تیم خوبی هستیم و ظرفیت و توانایی بالایی نیز داریم، به خصوص اینکه بازیکنان ما سرعتی و جوان هستند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم یادآور شد: ما در حالی با گسترش فولاد تبریز مسابقه می‌دهیم که در این دیدار بهترین بازیکنان خود را در اختیار داریم و سه امتیاز نتیجه خوبی خواهد بود که ما مقابل این تیم تبریزی به آن نیاز مبرم داریم.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول