اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیات ورزش‌های روستایی بابل:

24 هزار خانه ورزش روستایی در کشور فعال است

رئیس هیات ورزش‌های روستایی، بومی و محلی بابل گفت: از 66 هزار روستای موجود در کشور، 24 هزار خانه ورزش روستایی در کشور فعال است.

24 هزار خانه ورزش روستایی در کشور فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، احمد حبیب‌پور شامگاه امروز در جلسه معارفه اعضای هئیت رئیسه و مسئولان بخش‌های شش‌گانه ورزش‌های روستایی ‌و بازی‌های بومی و محلی بابل اظهار داشت: فدراسیون ورزشی روستایی و عشایری از سال 1384 فعالیت خود را در کشور آغاز کرد که بعد از سه سال برگزاری مسابقات مختلف ورزشی این فدراسیون به فدراسیون ورزش‌های روستایی، بازی‌های بومی و محلی تغییر نام یافت.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری که باید ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی در کشور توسعه یابد و به آن توجه ویژه شود در این راستا باید به 700 بازی سنتی میراث نیاکان ما که به فراموشی سپرده شد با سرمایه‌گذاری مجدد احیا شود.

حبیب‌پور با اشاره به اینکه رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی، بازی‌های بومی و محلی در آینده نزدیک جزو کادر آسیایی خواهد بود، بیان داشت: از 66 هزار روستای کشور 24 هزار روستا دارای خانه ورزش روستایی هستند.

وی تصریح کرد: از سه هزار و 60 روستا مازندران بیش از 600 روستا در بابل موجود است که با توجه به پتانسیل‌های موجود در روستاهای بابل پیش‌بینی می‌شود ورزش‌های روستایی، بازی‌های بومی و محلی به سرعت در این روستاها توسعه یابد.

حبیب‌پور اذعان داشت: فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی از نظر مالی غنی بوده و مشکلی از نظر تامین اقلام و لوازم ورزشی در روستاها ندارد.

به گزارش فارس؛ در پایان با صدور احکام جداگانه‌ای حسین طالیان، هرمز نیاز آذری، علیرضا امانی، سروان درویشی، حسینعلی صالحیان، رضا عمران را به عنوان اعضای هئیت رئیسه، تقی عزیزاده به عنوان نائب رئیس و مسعود اسدیان را به عنوان دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی بابل منصوب شدند.

حبیب‌پور همچنین علی اکبر کاویانی به عنوان خزانه‌دار، سیدرضا مهدی‌زاده را به عنوان مسئول ورزش‌های روستایی و بومی و محلی بخش گتاب، جعفر فرهادی را به عنوان مسئول ورزش‌های روستایی و بومی و محلی بابل کنار، احمد عباسی را به عنوان مسئول ورزش‌های روستایی و بومی و محلی بندپی شرقی، علی عباسپور را مسئول ورزش‌های روستایی و بومی و محلی بخش لاله‌آباد، علی‌اکبر درزی مسئول ورزش‌های روستایی و بومی و محلی بخش بندپی غربی، کتایون رجبی را به عنوان نائب رئیس بانوان و لیلا فلاح را به عنوان مسئول کمیته اجرایی ورزش‌های روستایی و بومی و محلی بابل منصوب شدند.

رئیس ورزش‌های روستایی و بومی و محلی بابل همچنین در حکم جداگانه ای طاهره عبدی خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل را به عنوان مسئول روابط عمومی ورزش‌های روستایی و بومی و محلی بابل منصوب کرد.

انتهای پیام/86009/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول