اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس‌ مسئول امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان‌ اصفهان خبر داد

پیشنهاد افزایش 19 تا 22 درصدی شهریه مهدکودک‌ها

کارشناس‌مسئول امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان‌ اصفهان گفت: پیشنهاد افزایش 19 تا 22.5 درصدی شهریه مهدهای کودک از سوی اصفهان پیشنهاد شده است.

پیشنهاد افزایش 19 تا 22 درصدی شهریه مهدکودک‌ها

عفت نجف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شهریه‌های پیشنهادی مهدهای کودک توسط بهزیستی استان اصفهان به دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور ارائه شد و با توجه به قول بهزیستی کشور مبنی بر تایید شهریه‌های پیشنهادی و ابلاغ آن به استا‌ن‌ها تا پایان تیرماه، هنوز شهریه‌های جدید اعلام نشده است و افزایش شهریه مهدهای کودک در اصفهان از ابتدای مهرماه قانونی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهریه‌ها روال قبل را دارد و افزایش شهریه‌ها از ابتدای مهرماه اجرایی می‌شود و تا آن زمان هیچ مهدکودکی نمی‌تواند شهریه بیشتری از والدین دریافت کند.

‌مسئول امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان ‌اصفهان تصریح کرد: پیشنهاد افزایش 19 تا 22.5 درصدی شهریه مهدهای کودک از سوی اصفهان پیشنهاد شده و این درحالی است که هنوز این شهریه توسط دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور به تایید نرسیده است.

وی در پایان تاکید کرد: هر منطقه از شهر اصفهان و شهرستان‌های استان شرایط خاص خود را دارند و براساس منطقه، شهرستان و ستاره‌دار بودن آنها تعرفه شهریه مهدهای کودک مشخص می‌شود.

انتهای پیام/63021/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول