اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

ضرورت تحقق شعار اعتدال در کشور

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید مراقب بود تا شعار اعتدال به انحراف کشیده نشود و در سایه این شعار بتوان به مردم خدمت کرد.

ضرورت تحقق شعار اعتدال در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری از ارزشمندترین توشه‌هایی است که می‎توانیم در دنیا برای آخرت خود ذخیره کنیم.

وی افزود: روشن نگه داشتن یاد خدا در دل‌ها و غافل نشدن از آخرت از مهمترین اموری است که می‎تواند تقوا را در ما تقویت کند.

نکونام با اشاره به سوره مبارکه قیامت، بر ضرورت تبیین اصل معاد در جامعه تاکید کرد و گفت: خداوند در آیات این سوره مبارکه مسلمانان را به روز قیامت و مبحث معاد تذکر می‌دهد از آن‌ها می‌خواهد تا با بهره‌گیری از سبک زندگی دینی به فکر آخرت خود باشند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به روز ورزش زورخانه‌ای، تصریح کرد: این روز با توجه به اخلاق و منش پهلوانی امام علی(ع) نامگذاری شده و ضروری است تا ورزشکاران به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نکونام با گرامیداشت روز پزشک، خاطرنشان کرد: ایثار، ازخودگذشتگی و صداقت صفات بسیار مهمی است که در برخی از پزشکان کشور وجود دارد و ضروری است این ویژگی‌ها به همه جامعه پزشکی تسری پیدا کند.

وی با اشاره به هفته دولت، افزود: دوم تا هشت شهریورماه و به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر  با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

نکونام بر ضرورت تحقق شعار اعتدال  در جامعه از سوی دولت یازدهم تاکید کرد و گفت: معتدل کسی است که از مسیر امام علی(ع) خارج نشود این در حالی است که عده‌ای در طول تاریخ به اسم اعتدال حتی امام علی(ع) را نیز کنار زدند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برهمین اساس باید مراقب بود تا شعار اعتدال به انحراف کشیده نشود و در سایه این شعار اسلام‌گرایانه بتوان به مردم خدمت کرد.

نکونام بر ضرورت تبیین سبک زندگی دینی در جامعه تاکید کرد و افزود: سبک زندگی دینی نوعی ابتکار نیست بلکه همان موضوعاتی است که در دین اسلام و قرآن گفته شده است.

وی با اشاره به طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی در استان، اظهار کرد: این طرح به دنبال این است که سبک زندگی را در جامعه نهادینه کند و خوشبختانه با استقبال خوب مردم استان روبرو شده است.

انتهای پیام/68004/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول