اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خانه ملت در گفت‌وگو با فارس:

مجلس کمک‌کار رویکرد اعتدال رئیس جمهور است

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس گفت: اکثریت نمایندگان مجلس با آقای روحانی در جریان تبلیغات همراه نبودند ولی به رویکرد اعتدال و تدبیر رئیس جمهور کمک خواهیم کرد.

مجلس کمک‌کار رویکرد اعتدال رئیس جمهور است

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با بیان اینکه فضای مجلس برای بررسی صلاحیت وزرا مناسب بوده است، اظهار داشت: بیان برخی مطالب درباره قومیت‌ها و سخنان خاص بیان شده در منزلت مجلس نبوده است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به رئیس جمهور گفتم که اصولگرای مجلس هستم و به ایشان رای نداده‌ام، افزود: قریب به اتفاق نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آقای روحانی در جریان تبلیغات همراه نبودند ولی به رویکرد اعتدال و تدبیر رئیس جمهور کمک خواهیم کرد و جریان اصولگرایی و رهروان ولایت سعی کرده است در تایید وزرای پیشنهادی به دولت کمک کند.

وی با اشاره به برخی سخنان درباره اتهام‌زنی به برخی وزیران، گفت: مجلس فیلتر نظام است و بررسی صلاحیت وزیران هم با مجلس است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی همه‌جانبه وضعیت وزیران، نقاط قوت و ضعف مدیریتی و جنبه‌های دیگر را بعد از بررسی خود به نمایندگان دیگر ارائه کنند و نمایندگان در زمان بررسی صلاحیت‌ها، به بررسی صلاحیت‌ها می‌پردازند.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید چهار سال با وزرا کار کنند، یادآوری کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به صورت کامل وزیران دولت را بشناسند و مجموعه کابینه پیشنهادی دولت یازدهم افراد باتجربه‌ای بودند و وزرای پیشنهادی که رای نیاورند با اقبال مجموعه نمایندگان روبرو نشدند و رئیس جمهور می‌تواند از آنان در مناصب دیگر مدیریتی استفاده کند.

علیپور با یادآوری اینکه در دولت احمدی نژاد هم برخی از وزیران موفق به کسب رای موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشدند، افزود: با شناختی که آقای رئیس جمهور داریم وزراتخانه‌های بدون وزیر را تا کمتر از سه ماه معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول