اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فرستادن صلواتی که خیال مسئولان لامردی را راحت کرد

در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان لامرد در دولت دهم فرستادن یک صلوات آخرین خیال مسئولان لامردی را راحت کرد و باعث شادمانی مردم منطقه جنوب فارس شد.

فرستادن صلواتی که خیال مسئولان لامردی را راحت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان لامرد با حاشیه‌های بسیاری همراه بود.

این جلسه که قرار بود رأس ساعت شش بعد از ظهر عصر چهارشنبه برگزار شود، در انتظار آمدن سید موسی موسوی، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی از عسلویه به سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری لامرد با تأخیر برگزار شد.

البته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تلاوت دلنشین قرآن کریم را با آیه شهرالرمضان الذی انزلت فیه القرآن آغاز کرد.

عباس رحمانی معاون فرماندار در حالی اعلام برنامه آخرین جلسه شورای اداری جنوبی‌ترین شهرستان استان فارس در دولت دهم را اعلام کرد که اکثر مسئولان لامردی با پوشیدن پیراهن سفید در این جلسه حاضر شده بودند در حالی که مدیران جوان در یک ردیف کنار یکدیگر نشسته و در مورد آخرین وضعیت کاری خود با لب‌هایی خندان به یکدیگر گزارش می‌دادند.

در حالی که تنها کت و شلواری حاضر در میان مسئولان لامردی دادستان عمومی و انقلاب بود، ائمه جمعه و بخشداران و شهرداران علامرودشت و اشکنان پس از اتمام قرائت قرآن کریم همزمان با یکدیگر وارد سالن اجتماعات شدند و حجت‌الاسلام احمد باقری نیا به عنوان نخستین سخنران آخرین جلسه شورای اداری لامرد در دولت دهم به بیان فیوضات ماه مبارک رمضان و بیان شخصیت والا و بزرگ و احسان و نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) پرداخت.

مدیر دفتر نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی به طور مرتب آخرین موقعیت محوری نماینده این شهرستان در جاده‌ عسلویه به شهر لامرد را کنترل می‌کرد.

در کنار فرماندار لامرد اعضای شورای تأمین و ائمه جمعه علامرودشت و اشکنان نشسته بودند و وی به عنوان دومین سخنران این جلسه سخنان خود را با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و بیان مطالبی از رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار با دولت دهم آغاز کرد.

پس از ارائه مهم‌ترین گزارش‌ها محمود صفری نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد با گلایه از استقرار کامل یک اداره و یک پایگاه در لامرد خطاب به مسئولان ارشد این دو دستگاه گفت: ساختمان پایگاه انتقال خون توسط یکی از خیراندیشان لامردی ساخته شده و تاکنون پیگیری‌های بسیاری در مورد راه‌اندازی آن انجام شده اما اقدامی از سوی سازمان انتقال خون استان با گذشت بیش از  یک سال از افتتاح این پایگاه در مورد تامین نیروی متخصص مشاهده نشده است.

صفری در همین زمینه ابراز داشت: در مورد استقرار کامل اداره تعزیرات نیز به شدت از مسئولان مربوطه گلایه‌مند هستیم و به‌زودی در این دو زمینه تصمیم جدید می‌گیریم.

سرانجام سید موسی موسوی با تأخیر وارد سالن اجتماعات شد و در آغاز سخنان از سجده شکر خود در عسلویه به مسئولان لامردی خبر داد و گفت که آن را در پایان جلسه اعلام می‌کنم.

این نماینده مجلس پس از حدود یک ساعت و نیم از اعلام گزارش عملکرد و آخرین وضعیت حوزه انتخابیه لامرد و مهر نوبت به خبر مهم و سجده شکر وی رسید. مسئولان لامردی نگاهشان به زبان عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بود که ناگهان ابراز داشت: دقایقی پیش اعلام مغایرت قانونی استقرار ادارات کل در جنوب فارس به مرکزیت شهرستان لار اعلام شد که ناگهان بلندای صلوات فضای سالن را پر کرد و مسئولان لامردی در آخرین جلسه شورای اداری خود در دولت دهم نفسی عمیق کشیدند و خیالشان راحت شد.

همچنین پس از اعلام این خبر موج شادی کشاورزان، صنعتگران، بازاریان و آحاد مردم شهرستان لامرد را فرا گرفت.

انتهای پیام/2448/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول