اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت جم:

سطح سلامت شاغلان بخش کشاورزی جم ارتقا یافت

رئیس شبکه بهداشت جم از ارتقای کمی و کیفی سطح سلامت شاغلان بخش کشاورزی جم خبر داد.

سطح سلامت شاغلان بخش کشاورزی جم ارتقا یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی بهداشت کشاورزی شهرستان جم اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان امری لازم و ضروری در جوامع امروزی است و نباید مورد غفلت واقع شود.

وی افزود: اهداف و برنامه‌های بهداشت کشاورزی شهرستان باید به صورت مشخص تدوین شود تا همه مورد استفاده قرار دهند.

رئیس شبکه بهداشت جم از ارتقاء کمی و کیفی سطح سلامت شاغلین بخش کشاورزی جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم به منظور بهبود سلامت جامعه محقق می‌شود.

معاون بهداشتی شبکه جم نیز اهداف و استراتژی‌های برنامه بهداشت کشاورزی را برشمرد و ارتقاء سطح سلامت شاغلین بخش کشاورزی را ضروری دانست.

محمد نوروززاده بر لزوم همکاری ادارات عضو در راستای دستیابی به اهداف برنامه بهداشت کشاورزی تاکید کرد.

علی پناهیان کارشناس واحد نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت جم نیز با اشاره به این موضوع که امنیت غذایی یکی از مسائل مهم زندگی روزمره بشر است به بررسی آثار باقی مانده سموم در مواد غذایی و اثرات آن بر سلامتی مصرف کننده و به تبع آن بیماری‌های ناشی از ورود سموم و آفات به بدن از مسمومیت‌های حاد و مزمن تا بیماری‌های صعب‌العلاج پرداخت.

کارشناس مسئول حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان جم و کارشناس برنامه IPM نیز در ارتباط با انواع آفات و سموم، مشکلات کاربرد آنها همچنین طبقه‌بندی انواع محصولات تولیدی بر مبنای استفاده از سموم و آفتکش‌ها مطالبی بیان کرد.

علی فتحی همچنین در ارتباط با تاریخچه کاربرد IPM در جهان و ایران، موارد کاربرد IPM در مزارع و باغات شهرستان جم نیز مطالبی را ارائه کرد.

در این نشست ضمن بیان محورهای اصلی تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شبکه بهداشت و جهاد کشاورزی شهرستان جم بر لزوم ارتقاء سطح آگاهی و سلامت کشاورزان و خانواده‌هایشان تاکید شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول