اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

تهیه لباس فرم دانش‌آموزان بدون اجبار باشد

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: مدارس برای تهیه لباس فرم دانش‌آموزان، والدین را تحت فشار قرار ندهند.

تهیه لباس فرم دانش‌آموزان بدون اجبار باشد

عباس حسنی‌محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص لباس فرم دانش‌آموزان مدارس همدان اظهار داشت: در چند سال اخیر طرح متحدالشکل کردن لباس دانش‌آموزان مطرح و در بین مسئولان و مدیران مدارس و اولیا تصویب رسید.

وی بیان داشت: لباس متحدالشکل دانش‌آموزی بیشتر در بین دختران و مقاطع مختلف ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان صورت گرفت که به شکلی نظم لباسی در بین مقاطع مختلف و دانش‌اموزان را ایجاد می‌کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان تصریح کرد: فرم متحدالشکل دانش‌آموزان در قالب دبیرستان‌ و مدارس ابتدایی از اول با کمک مدیران مدارس و برخی از اتحادیه‌های سری‌دوزی مدارس صورت می‌گرفت که برای هر مقطعی یک رنگ لباس فرم را انتخاب و به اولیای دانش‌آموزان ابلاغ می‌کردند.

وی بیان داشت: با توجه با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اولیا نسبت به تهیه لباس فرم دانش‌آموزان اقدام می ‌کنند و در این زمینه ما دستورالعملی را صادر کردیم که تنظیم و در اختیار مدیران مدارس قرار بگیرد.

حسنی‌محتشم افزود: طبق این دستورالعمل مدیران موظف هستند تا برای تهیه لباس فرم مدارس هزینه اضافی روی دست والدین نگذارند و تأکید می‌کنیم که اجحافی در حق دانش‌آموزان و اولیا نشود.

وی تصریح کرد: تهیه لباس فرم مدارس باید بدون هیچ گونه فشاری بر والدین صورت بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: چه بسا دانش‌آموزی لباس فرم سال گذشته‌اش قابل استفاده باشد پس برای تهیه لباس فرم جدید نباید خانواده‌ها را تحت فشار گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان در پایان سخنانش گفت: اگر شکایتی از سوی اولیا در خصوص اجبار برای تهیه لباس فرم دانش‌آموزی منعکس شود با مدیر مدرسه برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/89007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول