اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه اشتغال رخ داد

اجرای 29 درصد طرح‌های مددجویی امداد سرایان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد سرایان گفت: در سال جاری 29 درصد طرح‌های مددجویی امداد سرایان اجرایی شده است.

اجرای 29 درصد طرح‌های مددجویی امداد سرایان
حسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با تاکید بر اینکه تمامی اعضای خانواده نیازمند باید اشتغال داشته باشند، اظهار داشت: هدف این نهاد انسان‌پروری است و نه فقیر‌پروری که بدین منظور باید رفتارهای کارآفرینانه را بین افراد تحت پوشش پرورش دهیم و برای ورود دانش‌آموزان تحت پوشش به هنرستان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم تا ضمن ایجاد اشتغال برای آنان، کمک بسزایی در راستای حل محرومیت افراد نیازمند صورت گیرد.
وی با تاکید بر شکل‌گیری الگوی متناسب امدادی افزود: رشد نیروهای انسانی کارآمد، توسعه آموزش‌های کاربردی، توجه به بعد آموزشی نشست‌ها و همایش‌ها، نوآوری در فعالیت‌ها، اثربخشی و رضایتمندی در مخاطبان، اطلاع‌رسانی به موقع از اقدامات انجام شده، روان‌سازی امورات اجرایی و ضوابط، توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، ارتقای سلامت اداری، توسعه فضای کاری، ساماندهی نظام مدیریتی، توسعه امر نظارت بر عملکردها و توجه به امر تقوا به عنوان اصلی‌ترین محور تحول در مدیریت امداد از جمله وظایف کارکنان امداد است.
رئیس کمیته امداد شهرستان سرایان گفت: همانگونه که ارتباط ولی با مردم یک پیوند قلبی است که به واسطه آن دل‌ها و فکرها مدیریت می‌شود، مدیریت در کمیته امداد باید مدیریت بر دل‌ها و فکرها باشد.
حلوایی یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد را دفاع از حقوق محرومان دانست و تاکید کرد: باید بهترین، ‌بالاترین و قوی‌ترین خدمت در نقاط محروم انجام شود که این نهاد باید در خط مقدم خدمت‌گذاری، زیباترین و بهترین کارها را برای انسان‌ها و نقاطی که محروم واقع شده‌اند انجام دهد و یک الگوی نمونه و موفق خدمت‌گذاری در جامعه اسلامی باشد.
وی با اشاره به خدمات کمیته امداد در زمینه اشتغال مددجویان گفت: امسال 501 طرح با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد و 46 میلیون ریال به بانک‌ها معرفی شده که 142 طرح با اعتبار 6 میلیارد و 532 میلیون ریال اجرا شده است.
حلوایی بر حمایت از زنان سرپرست خانوار تاکید کرد و افزود: در حال حاضر 137 زن سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد در سرایان هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول