اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد بین‎المللی غدیر گلستان خبر داد

حمایت از 200 هیئت مذهبی در گلستان

دبیر بنیاد بین‎المللی غدیر گلستان گفت: حدود 200 هیئت مذهبی در گلستان به طور مستقیم و غیرمستقیم مورد حمایت معنوی ستاد غدیر قرار خواهند گرفت.

حمایت از 200 هیئت مذهبی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سید محسن طاهری ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری سال 1392 استان اظهار داشت: قدردانی از جایگاه ولایت‎فقیه در حقیقت قدردانی از جایگاه ولایت اهل‎بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه ستاد غدیر در سال‎های اخیر به رسمیت شناخته شده است، تصریح کرد: از عید قربان تا عید غدیر این ستاد به شکل ویژه فعالیت خواهد کرد البته از چند ماه قبل فعالیت این ستاد آغاز شده و در آینده‎ای نزدیک تشکیل جلسه خواهد داد.

برنامه‎های غدیر تا نیمه شهریور به دستگاه‎های اجرایی ارسال می‌شود

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان افزود: دبیرخانه ستاد بزرگداشت امامت و ولایت در ستاد غدیر تشکیل می‎شود و برنامه‎های پیشنهادی مربوط به هر دستگاه تا نیمه شهریور برای روابط عمومی نهادها ارسال خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه برنامه‎های ستاد غدیر برای ادارات الزامی نیست، خاطرنشان کرد: این برنامه‎ها در راستای انگیزه معنوی مسئولان، هیئت‎های مذهبی و آحاد مردم پیش‌بینی شده است و ما بیشتر جنبه هماهنگ‎کننده و حمایت مختصری در این زمینه داریم.

200 هیئت مذهبی در گلستان مورد حمایت معنوی ستاد غدیر است

به گفته وی؛ حدود 200 هیئت مذهبی در گلستان به طور مستقیم و غیرمستقیم مورد حمایت معنوی ستاد غدیر قرار خواهند گرفت.

دبیر بنیاد بین‎المللی غدیر گلستان با اشاره به اینکه طرح‎هایی نظیر بنر، پوستر به شکل لایه باز، کتاب و ویژه‎نامه در نظر گرفته شده که در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت، گفت: این ستاد در دهه کرامت همانند سال‎های گذشته دو محور اساسی را دنبال می‎کند که یکی امامت و ولایت اهل‎بیت (ع) است که متناسب با هفته غدیر پیش‎بینی شده و دیگری ولایت‎فقیه است که شعاعی از ولایت اهل‎بیت (ع) است.

انتهای پیام/83001/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول