اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه تجاری ـ خدماتی همدان در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه تجاری، خدماتی استان همدان همزمان با هفته دولت در ملایر خبر داد.

کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه تجاری ـ خدماتی همدان در ملایر

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: همزمان با هفته دولت بیش از 140 طرح در شهرستان ملایر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که یکی از مهمترین این طرح‌ها مربوط به اوقاف و امور خیریه ملایر است.

وی تصریح کرد: این پروژه با عرصه 6 هزار متر و مساحت 12 هزار متر در محدوده مسکن مهر بالاتر از جاده سلامت احداث خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ابراز داشت: این پروژه که به عنوان بزرگترین، پروژه تجاری ـ خدماتی در غرب کشور محسوب می‌شود با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان از محل موقوفات ملایر ساخته خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژه تجاری، خدماتی اوقاف ملایر شامل فروشگاه، بانک، مراکز خدماتی بهداشتِی، داروخانه، مراکز خرید و طلا و جواهر، لوازم لوکس، انواع ابزارآلات، آرایشگاه، مراکز اینترنت، پارک و مراکز تفریحی برای کودکان، فروشگاه لوازم خانگی، پوشاک، مواد غذایی و... است.

زین‌العابدینی افزود: پله‌های برقی، آسانسور، وسایل مجهز روز و استاندارد از امکانات ویژه برای این مجموعه خواهد بود.

وی گفت: این پروژه عظیم در طرح مراحل نقشه مهندسین است که همزمان با هفته دولت کلنگ احداث آن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر یادآور شد: کار ساخت این پروژه از مهر ماه آغاز می‌شود و در صورت تأمین اعتبارات لازم از سوی موقوفات طی 24 ماه کاری ساخته خواهد شد.

وی عنوان کرد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ساخت این مجموعه از بهترین مصالح ساختمانی و مهندسین بومی استفاده می‌شود.

زین‌العابدینی خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر طی سال‌های اخیر پروژه‌های بزرگی را در شهرستان از درآمد موقوفات احداث کرده که می‌توان به احداث فروشگاه‌های تعاونی رفاه، استخر سیف‌الدوله، درمانگاه اوقاف و امور خیریه، پاساژهای تجاری، تالار پذیرایی یاس، مراکز علمی و آموزشی اشاره کرد.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول