اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت انجام می‎شود

کلنگ‎زنی یک هتل 5 ستاره در گرگان

معاون عمرانی استاندار گلستان از آغاز عملیات اجرایی یک هتل پنج ستاره در شهرستان گرگان در هفته دولت خبر داد.

کلنگ‎زنی یک هتل 5 ستاره در گرگان

عبدالرضا دادبود امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه دو هتل پنج ستاره در حال ساخت داریم و مجوز دو هتل پنج ستاره دیگر نیز طی دو سال اخیر صادر شد که هنوز اجرایی نشده، اظهار داشت: شش سالن ورزشی در هفته دولت افتتاح می‎شود که 30 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی از ساخت و ایجاد پنج سالن ورزشی و استادیوم فوتبال در روستاهای استان خبر داد و تصریح کرد: پیش‎بینی می‎شود این تعداد پروژه 50 میلیارد ریال هزینه در بر داشته باشد.

افتتاح 4 مدرسه شبانه‎روزی در گلستان

معاون عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه در ساخت مدارس پروژه‎های زیادی در استان وجود دارد، گفت: مدرسه نمونه دولتی استرآبادی گرگان با دارا بودن 25 کلاس درس، 5 هزار مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به بهره‎برداری می‎رسد.

دادبود از افتتاح چهار مدرسه شبانه‎روزی در سطح استان خبر داد و یادآور شد: این مدارس در شهرهای گنبدکاووس، کلاله، آزادشهر و گمیشان است که به میزان 117 میلیارد ریال برای این مکان‎های آموزشی هزینه شده است.

این مسئول با بیان اینکه هنرستان کار و دانش در گنبدکاووس به بهره‎برداری می‎رسد، خاطرنشان کرد: مدارس قابل افتتاح برای کودکان استثنایی در شهرهای کلاله و رامیان به بهره‎برداری خواهد رسید.

13 مدرسه در گلستان مقاوم‎سازی شدند

معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه هفت مدرسه با تعداد 58 کلاس درس در شهرهای دیگر گلستان افتتاح خواهند شد، ادامه داد: در کنار ساخت و احداث مدارس تعداد 13 مدرسه مقاوم‎سازی شدند که از مهرماه سال‎جاری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

دادبود با بیان اینکه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 19 طرح هادی روستایی آماده افتتاح است، متذکر شد: این تعداد طرح 6 هزار و 138 خانوار روستایی را بهره‎مند می‎کند.

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی اترک یکی از پروژه‎های مهم گلستان محسوب می‎شود، اذعان داشت: این منطقه یک‎هزار هکتار وسعت دارد که کار حصارکشی آن انجام شده است.

انتهای پیام/83001/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول