اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

افتتاح و کلنگ‎زنی 1524 پروژه ارمغان دولت به گلستان

استاندار گلستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی یک‎هزار و 524 پروژه در هفته دولت امسال در این استان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‎زنی 1524 پروژه ارمغان دولت به گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری سال 1392 استان اظهار داشت: اعتبار پروژه‎های هفته دولت بالغ بر 2 هزار و 158 میلیارد ریال است که از این تعداد یک‎هزار و 53 پروژه قابل افتتاح و 21 پروژه کلنگ‎زنی می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: 493 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر یک‎هزار و 24 میلیارد ریال به بهره‎برداری خواهد رسید و یک‎هزار و 31 پروژه اقتصادی نیز با اعتبار یک‎هزار و 334 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد.

فضای کشور یک فضای خاص برای مردم، مسئولان و خواص داخلی است

استاندار گلستان افزود: در هفته دولت شاهد افتتاح، اتمام، عملیات و ساخت یک‎هزار و 631 واحد مسکن‎مهر در استان با اعتبار 359 میلیارد ریال خواهیم بود.

قناعت از گازرسانی به 14 روستای استان خبر داد و بیان داشت: افتتاح گازرسانی به 102 واحد صنعتی و پنج مجتمع مسکن‎مهر در استان در هفته دولت انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه فضای کشور یک فضای خاص و ویژه برای مردم، مسئولان و خواص داخلی است، متذکر شد: این شرایط برای بیگانگان و دشمنان آن سوی مرزها نیز یک شرایط خاص است.

انتقال قدرت و جابجایی مدیران به طور آرام و منطقی در حال انجام است

استاندار گلستان با بیان اینکه کشور در حال انتقال دولت در فضایی آرام، منطقی، قانونی و اخلاقی است، ابراز داشت: چنین چیزی در هیچ جای دنیا وجود ندارد چنانچه در خاورمیانه، کشورهای اروپایی و جهان اسلام نیز مدیریت اجرایی معطوف به مکتب غربی‎ها یا لیبرال دموکراسی شده است که شاهد به بن‎بست رسیدن این کشورها به ویژه در بخش اقتصاد هستیم.

قناعت تأکید کرد: انتقال قدرت در کشور ما نشان می‎دهد که قاطبه مردم رابطه عمیق با حاکمیت دارند و این رابطه مبتنی بر آرمان‎های دینی و ارزشی است و انتقال قدرت و جابجایی مدیران به طور آرام و منطقی در حال انجام است.

وی یادآور شد: برای نخستین بار در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران تحقق درآمدهای نفتی در سال 1391 بود که 56 درصد درآمدهای نفتی محقق شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه مدیران در سال گذشته با بدترین شرایط توانستند فضای کشور را مدیریت کنند، عنوان کرد: گرچه برخی پروژه‎ها روی زمین مانده اما مدیران نگذاشتند چرخ توسعه راکد بماند که این نشان‎دهنده پیوند ناگسستنی بین امت و ولایت است.

قناعت با تأکید بر اینکه ملت ایران در عرصه‎های 24 خرداد، 22 بهمن و روز قدس حضور میلیونی خود را در صحنه نشان دادند، تأکید کرد: اکنون همه باید عزم خود را جزم کنیم و بر مدار ولایت حرکت کرده و خود را آماده تحقق حماسه اقتصادی کنیم که در این راستا وحدت رویه، تلاش و کار جهادی، رویکرد اقتصاد مقاومتی، تعامل خوب بین کارگزاران، قوای سه‎گانه می‎تواند مقدمات حماسه اقتصادی را فراهم کند.

وی شرایط داخل کشور را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: در حال حاضر کشور در حال تاثیرگذاری روی دنیاست که این مهم باید بیش از گذشته استمرار پیدا کند.

انتهای پیام/83001/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول