اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) صورت می‌گیرد

افتتاح کانون قصه‌گویی قرآنی ویژه کودک و نوجوان در شهرری

مدیر کتابخانه شیخ کلینی(ره) گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) کانون قصه‌گویی قرآنی، مذهبی و ... ویژه کودکان و نوجوانان در جنوب پایتخت افتتاح می‌شود.

افتتاح کانون قصه‌گویی قرآنی ویژه کودک و نوجوان در شهرری

مجید طبرزدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به توجه به فعالیت‌های کانون قصه‌گویی قرآنی اظهار داشت: برگزاری کارگاه قصه گویی قرآنی، مذهبی و ... ویژه کودک و نوجوان دوشنبه‌های هر هفته در کتابخانه رنگین کمان مجتمع کتابخانه‌ای شیخ کلینی (ره) برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه شیخ کلینی(ره) با اشاره به اهمیت قصه‌گویی در جذب افراد به مقوله کتاب و کتابخوانی گفت: قصه‌گویی بیان هنرمندانه قصه‌هاست و قصه‌گو فرد هنرمندی است که قصه را با بیان خود به شنونده می‌رساند.

وی ادامه داد: قصه به لحاظ فطری انسان، همیشه یکی از فعالیت‌های مورد علاقه به شمار می‌رود.

طبرزدی افزود: قصه فقط برای کودکان نیست، بزرگسالان هم طالب شنیدن قصه هستند حتی در کتاب‌های آسمانی هم با شیوه‌ای خاص داستان‌هایی برای عبرت و هدایت انسان‌ها آمده است.

مدیر کتابخانه شیخ کلینی(ره) نقش قصه را در کودکان مهم دانست و افزود: کمک به پرورش قدرت بیان و عواطف و افکار کودکان، تقویت و پرورش نیروی تخیل در کودکان و رشد اعتماد به نفس مخاطب از ویژگی‌های قصه است.

طبرزدی ادامه داد: زبان آموزی، انتقال مفاهیم، تقویت حس کنجکاوی، پرورش قدرت تخیل و خلاقیت، آشنایی با واقعیت‌های زندگی، انتقال ارزش‌ها، اصلاح رفتار و تعامل اجتماعی از کارکردهای قصه هستند.

مدیر مجتمع کتابخانه شیخ کلینی در پایان اشاره کرد: در این راستا کتابخانه رنگین کمان مجتمع کتابخانه‌ای شیخ کلینی(ره) کلاس‌های قصه‌گویی را برای کودکان و نوجوانان دوشنبه‌های هر هفته ساعت 11 صبح برگزار می‌کند.

این گزارش حاکی است، علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند به کتابخانه شیخ کلینی(ره) واقع در شهرری، خیابان فدائیان اسلام، بلوار شهید کریمی، نرسیده به اداره گذرنامه مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول