اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد

اختصاص 3 درصد از سهم تولید صنایع اصفهان به پروژه‌های آبی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: صنایع استان باید سه درصد از سهم تولیدات خود را به پروژه‌های آبی و کشاورزی استان اختصاص بدهند تا بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه‌ها تأمین شود.

اختصاص 3 درصد از سهم تولید صنایع اصفهان به پروژه‌های آبی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از پشتوانه عظیم و قدرتمندی چون شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان برخوردار است.

حاج‌رسولی‌ها به کمبود آب در استان و شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: اجرای پروژه‌های آب‌رسانی برای تأمین آب مورد نیاز در استان ضرورت دارد، اما در حال حاضر این پروژه‌ها برای اجرا و راه‌اندازی با کمبود اعتبار مواجه است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اعتبارات موردنیاز برای پروژه‌های آب‌رسانی مانند پروژه بهشت‌آباد باید تأمین شود، تصریح کرد: صنایع استان باید سه درصد از سهم تولیدات خود را به پروژه‌های آبی و کشاورزی استان اختصاص بدهند تا بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه‌ها تأمین شود.

وی رأی اعتماد نمایندگان مجلس را در انتخاب وزیر نیرو برای رسیدگی به مشکلات آب اصفهان مهم دانست و اضافه کرد: وزاری اصلی کشور با رأی اعتماد بالا از سوی نمایندگان مجلس انتخاب شده‌اند و تأمین آب مورد نیاز اصفهان و رسیدگی به وضعیت رودخانه زاینده‌رود باید در دستور کار وزاری نیرو و اقتصاد قرار بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه صنایع استان باید سه درصد از سهم تولیدات خود را به پروژه‌های آبی و کشاورزی استان اختصاص بدهند تا بخشی از اعتبارات موردنیاز برای اجرای این پروژه‌ها تأمین شود، تاکید کرد: صنایع باید در مقابل استفاده از منابع آبی، بخشی از منابع اعتباری اجرای پروژه‌های آب‌رسانی را تأمین کنند.

حاج‌رسولی‌ها با تاکید بر اینکه انتخاب وزاری اصلی کشور با آرای بسیار بالای نمایندگان مجلس یک حماسه سیاسی بوده، متذکر شد: قانون هدفمندی یارانه‌ها باید در دولت جدید به صورت درست و اصولی اجرا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه دولت جدید باید حقوق شهرداری‌ها و به ویژه  درصد عوارض سوخت را به صورت کامل پرداخت کند، اذعان داشت: همچنین رسیدگی به مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های اصلی مردم باید جزو برنامه‌های اصلی دولت جدید باشد.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول