اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان حزن و اندوه

پیکر هنرمند تئاتر بردخونی تشییع شد

در میان حزن و اندوه مردم و مسئولان، پیکر هنرمند فقید، حسین خیاط در شهر بردخون تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر هنرمند تئاتر بردخونی تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، امام جمعه شهر دیّر در این آیین با اشاره به اینکه فرزندان امانت خداوند در دست انسان‌ها هستند، اظهارداشت: هرگاه می‌خواهیم در فقدان و عزای عزیزانمان گریه و زاری کنیم، باید مصیبت‌های امام حسین(ع) و یاران و اصحابش را به یاد آوریم و بدانیم که همه ما مسافریم و روزی به سوی خداوند برمی‌گردیم.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌ حسینی افزود: داغ فرزند و عزیزان سخت و دشوار است، اما باید در این مصیبت‌ها صبر پیشه کنیم تا مشمول پاداش و عنایت پروردگار متعال قرار گیریم.

مسئول مجتمع فرهنگی هنری بردخون نیز در حاشیه این مراسم گفت: حسین خیاط هنرمندی بود که در دهه 70 و 80 نقش‌آفرینی در تئاتر و نمایش و برنامه‌های طنز در قالب انجمن نمایش و گروه هنری مجتمع فرهنگی هنری بردخون خنده بر لبان مردم جاری می‌کرد.

نامجو زحمتکش افزود: اخلاق و تعهد به کار دو ویژگی این هنرمند رشته نمایش و تئاتراست که پس از سال‌ها هنوز اجراهای زیبایش در ذهن مردم و هنردوستان این دیار ماندگار است و همراهان و دیگر هنرمندان را سخت اندوهناک کرده است.

وی اضافه کرد: حضور در برنامه‌های دینی، فرهنگی، هنری و عضویت در تشکل‌هایی نظیر نمایش و تئاتر، سرود، تواشیح و علوم قرآنی و تلاش برای خدمت به مردم و همشهریان از او شخصیتی دوست‌داشتنی و باوقار ساخته بود که اینک مردم و هنرمندان این منطقه را داغدار خود کرده است.

مراسم یادبود این هنرمند فقید روزهای پنجشنبه، یکشنبه 17 و 20 مرداد و مراسم هفتمین روز این عزیز سه‌شنبه 22 مرداد در مسجد جامع شهر بردخون برگزار می‌‌شود.

پیکر این هنرمند فقید پس از تشییع از منزل پدرش و اقامه نماز و با حضور مردم و مسئولان بخش بردخون در گلزار شهدای بردخون به خاک سپرده شد.

هنرمند فقید زند‌ه‌یاد حسین خیاط  روز سه‌شنبه 15 مرداد در سن 38 سالگی براثر بیماری در بیمارستانی در شهر شیراز دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول