اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ساعتی دیگر

پیکر پاک شهید سیروس پاک‌نیا در اهواز تشییع می‌شود

معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اهواز از برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک شهید سیروس پاک‌نیا در اهواز خبر داد.

پیکر پاک شهید سیروس پاک‌نیا در اهواز تشییع می‌شود

علیرضا قهفرخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: آیین تشییع پیکر پاک شهید سیروس پاک نیا در اهواز برگزار می‌شود.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت رزمنده بسیجی شهید سیروس پاک‌نیا به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران اسلامی افزود: این مراسم از شهرک زردشت اهواز به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد و این شهید در کنار همرزمانش آرام می‌گیرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: پیکر پاک شهید سیروس پاک‌نیا پس از تشییع توسط مردم و مسئولان اهوازی، در قطعه جدید گلزار شهدا در کنار مسجد گلزار به آرامش ابدی می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: جانباز سرافراز اسلام شهید سیروس پاک‌نیا از جانبازان 70 درصد اهوازی است که پس از سال‌ها فراق یاران، در بهشت همنشین آنان شد.

معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اهواز گفت: جانباز گرامی شهید پاک نیا در دوران دفاع مقدس به عنوان بسیجی لباس رزم به تن کرد و به جمع رزمندگان اسلام پیوست.

قهفرخی تصریح کرد: شهید سیروس پاک‌نیا پس از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، در تاریخ هجدهم خردادماه سال 61 بر اثر اصابت ترکش به نقاط مختلف بدنش به افتخار جانبازی نائل شد.

وی یادآور شد: شهید پاک‌نیا یکی از رزمندگانی بود که در عملیات طریق القدس در منطقه جنوب شرکت کرد و جانباز 70 درصد شد.

به گفته معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اهواز، این جانباز بسیجی بیش از این فراق یاران شهید را تاب نیاورد و در روز سه شنبه 15 مرداد ماه در آستانه عید سعید فطر شربت شهادت نوشید و میهمان شهیدان شد.

انتهای پیام/72010/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول