اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

3700 یتیم لرستانی دارای حامی شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 3 هزار و 700 یتیم استان با حمایت ویژه خیران و نیکوکاران دارای حامی شدند.

3700 یتیم لرستانی دارای حامی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی لرستان، ولی‌الله منتظری گفت: در این ایام 2 هزار و 840 نیکوکار با حضور در پایگاه‎های حامی یابی نسبت به تقبل سرپرستی ایتام تحت حمایت این نهاد در استان لرستان اقدام کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان 3 هزار و 700 یتیم استان با حمایت ویژه خیران و نیکوکاران دارای حامی شدند.

وی از عملکرد کمیته امداد استان در قالب طرح‎های مختلف کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: 66 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و نیازمندان ساکن مناطق محروم استان از طریق این نهاد و با مشارکت خیران اطعام شدند.

منتظری با اشاره به اینکه طرح حامی یابی برای کودکان یتیم در لرستان در طول سال ادامه دارد، گفت: در طول ماه مبارک رمضان این طرح به صورت ویژه و با حمایت جدی خیران و نیکوکاران ادامه داشته است.

انتهای پیام/2304/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول