اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

774 مبلغ و مبلغه در البرز آماده خدمت‌رسانی به مدارس و مراکز علمی و صنعتی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: 774 مبلغ و مبلغه در البرز آماده خدمت‌رسانی به مدارس و مراکز علمی و صنعتی هستند.

774 مبلغ و مبلغه در البرز آماده خدمت‌رسانی به مدارس و مراکز علمی و صنعتی هستند

سیدعباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این اقدام در راستای نزدیک شدن به مهر ماه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا تمامی تعاملات میان تبلیغات اسلامی و نواحی آموزش و پرورش انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه مبلغان و مبلغه‌ها در استان البرز آمادگی کامل را برای ارائه خدمات به مدارس دارند افزود: ارتقای دانسته‌های دینی و رفع شبهات و همچنین پاسخ به سئوالات شرعی دانش‌آموزان از مهمترین اهداف این اعزام‌ها است.

مسعودی با اعلام اینکه تاکنون آموزش و پرورش استقبال بسیار خوبی از این مهم داشته است افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اقامه نماز در مدارس از مهمترین برنامه‌های این سازمان است.

وی اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های مختلف از سوی دشمنان لذا آگاه‌سازی نسل امروز از این دسیسه‌های امری بسیار مهم به شمار می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی را برای کشور ما به همراه داشته است افزود: نباید اجازه دهیم که توطئه‌ها و دسایس دشمنان این اهداف و ارزش‌ها را خدشه‌دار کند لذا با آگاهی نسل امروز در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و دسایسشان را به خودشان برمی‌گردانیم.

مسعودی تأکید کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات و توطئه‌های بسیاری را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است اما هر بار با هوشیاری و درایت مردم و همچنین ولایتمداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی توطئه‌هایش نقش بر آب شده و مأیوس‌تر از همیشه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار بیان داشت: برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس می‌تواند یکی از مهمترین راه‌های مقابله با هجمه دشمنان باشد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس البرز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2302/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول